• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Smultronhjärta skrev 2008-08-22 10:03:40 följande:
    Har ni sett att bilder från bildtråden "lånas" på Tradera? Även de vattenmärkta Jag hoppas att de frågat om lov innan-jag gillar inte när man tar mina bilder utan att fråga om lov!Hittade denna bilden:www.tradera.com/RETRO_velourbyxor-auktion-708...
    det där är INTE ok man kan stämma folk för det
  • Emmsan
    Angelinah skrev 2008-08-22 10:14:25 följande:
    Men fy!!! de där e ju min bild ju!!!
    du kan anmäla autionen till tradera o förklara varför  hon riskerar att bli avstängd
  • Emmsan

AKUT nu köper jag en molo vinteroverall till melker men tvekar om storleken hmm...han har 74 i kläder nu liite stort .. han är 5 månader han ska kunna ha overallen om vi har otur från dec berpoende på vädret ända tills i mars då är han 11 månader vilken jäkla storlek ska jag ta???? har glömt vilken stl en 11 månaders har juuuu

• Emmsan
    NovJenny skrev 2008-08-22 22:43:12 följande:
    En snabb ot fråga bara...hur gör ni när någon som lagt bud på er auktion på T säger att den vill att man mailar tradera för att ta bort dennes bud?En väldigt dålig ursäkt också, och otrevligt mail..
    hade det varit otrevligt hade jag inte svarat meeeeen OM hon nu vinner auktionen kanske det blir strul med betalning
  • Emmsan

INGEN som har en 11 månaders o vet vilken stl jag ska ta ;)?

• Emmsan
    Buttelina skrev 2008-08-22 22:47:16 följande:
    lillebror är född i april och hade 80 hela vintern... men det var smått på slutet
    jaaa o han va väl oxå lite "rund" om jag inte minns fel ;) eller? men om jag då tar 80 i molos så borde det väl räcka???
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2008-08-22 22:57:28 följande:
    jag hade heller inte köpt en sån till en sån liten
    åhhhh men den andre holden eller vad den heter är störra i storleken o verkar tjockare :( MORMOR BETALAR jag måste köpa en nu ;)
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2008-08-22 23:09:19 följande:
    haha ja holden verkar riktigt klumpig. ja, i så fall räcker 80 gott och väl! 86 kan du INTE ta för isabel som är 3 år har liksom 92...
    va fan jag tar den o funkar det inte kan jag ju sälja  den.... har hittat för 1199 så då kan man ju inte låta bli eller??????
  • Emmsan
    Incommunicado skrev 2008-08-22 23:13:06 följande:
    Holden är inte så stor? Jag ahr en i 86, den blir fin i vinter till lillen.
    men när jag läste på matadors hemsida va stl 80 i holden större än 80 i skidoverallen??=)
  • Emmsan
    Incommunicado skrev 2008-08-22 23:19:26 följande:
    ?? Nej, jag ahr svart holden overall, jag frågade dem för jag skulle köpa stlk 80, me de sa att storleken är normal. Jag ahr en Molo vinteroverall ärtgrön stlk 86 som är suuuperstor o en holden som ser ganska normal ut
    konstigt kolla in på deras måtttabell skiljer dck kanske bara en centimeter eller nåt..
  • Emmsan
    Incommunicado skrev 2008-08-22 23:22:43 följande:
    jämförde dem nu, det är sant, de är lika stora ungefär... hmm hon som sålde till mig på matadorkids sa att jag skulle ta 86 för den var normal, så jag skippade 80, det var ju dumt...
    men har du provat den???
  • Emmsan
    Incommunicado skrev 2008-08-22 23:25:41 följande:
    nej, det var för varmt då. Jag bara köper.... har jämfört med de kläder han har lite... jag får nog prova den på honom imorgon!
    hahah du är ju uuuunderbar
  • Emmsan
    Incommunicado skrev 2008-08-22 23:29:56 följande:
     jasså provar ni kläderna på era barn?
    hahahaha jaaaaaaa mina barna HATAR det varje ggn det kommer paket i lådan springer de iväg o skriker JAAAG VILL INNNTE PROOOVA hahahahaha
  • Emmsan
    nikki2006 skrev 2008-08-22 23:35:40 följande:
    Min dotter med hi hi. jag får muta henne med något innan ´hon går med på det
    haha här med det är bara att prassla med glass pappret ;)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10