Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
nu vill mannen ha datorn... kollar in ikväll igen!
nu vill mannen ha datorn... kollar in ikväll igen!
Hej alla!
Nu är vi tillbaka efter semeesterm...en vecka utan internet! Man får ju abstinens.
Kunde inte hålla mig längre igår när jag hittade spacetröjan utan ränder. Så det råkade bli en beställning på den och älgtröjan till dottern..och så slank det med en småfolk klänning från rean...
Vill ha isbjörnar till sonen men vill se den IRL så att inte printet på fickan stör för mkt + att jag gärna vill ha några isbjörnar på framsidan...
Hoppas på leverans idag!
Kan inte bestämma mig om jag tycker att pingvintröjan är finade med eller utan ränder på ärmarna..vad tycker ni?
Ullis 10 skrev 2008-07-22 10:02:05 följande:
God morgon alla! (eller snarare förmiddag)...idag kom sonen över och somnade om ...sov till kl 8! (brukar vakna kl 6).
Var och shoppade igår på stan men två barn och höllpå att få ett nervöst sammanbrott...
Köpte isbjörnströjan i alla fall och så fick vi hem älgtröjan. Jättefin!
Idag väntar jag på space från rackamaja..
Var tvungen att titta in på pixiekids barnkläder efter tips..
Och idag hade de ta 3 betala för 2 på rean!
Det slank ner en nanou splash klänning till dottern (rosa förstås) en röd frottéklänning med fiskar från hjort och en tröja med haj från Minimate (sonen är hajtokig).
Frakten var gratis och jag betalade 320kr för allt...könner mig nöjd! Hoppas att de skickar snabbt...
Brukar Matadorkids vara sena med att leverera? Jag beställde lite Molo därifrån 21/7 och väntar ännu på levereans...
jag dödade visst tråden...
Kan ni lägga upp bilder i ert galleri idag? Den bara säger att jag ska välja bild...
Fick hem paket från DK idag...Den nya katttröjan med rosa grå ärmar och grå kattband...såå fin!
Denna
shop.millepercille.dk/Product.aspx&pid=19128
Åh nu har jag fastnat för Nanoou..
Shoppade hem en rosa splashklänning till E på rea och den var ju så fin!
Och skön!
Synd bara att jag inte kom på detta nu när alla storlekar är utplockade...