• Nika

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-08-14 10:44:20 följande:
    den är ju så snygg den färgen! Jag funderar lite på en tröja...men känns lite jamas kanske??
    appropå pyjamas..min kattflicka hade igår tagit av sig kjolen på dagis och sprang runt och så ut som en jättebebis!

Inte fint alls ....men ganska sött när man är 110cm lång
  • Nika

ja, min söta bebis på 21kg...

Hade ngn köpt  rosa lindexvelour till älgtröjan med knapp? För Molos rosa plyschbyxa finns väl  inte i 116?

• Nika
    lewwe skrev 2008-08-14 11:02:48 följande:
    Ville bara säga att jag va på meandi i går och de hade jättefina rosa velour. Jag har inte sett älgtröjan live så jag vet inte om den passar till, men ett litet tips bara!!
    måste genast prova...man blir lite hammablind ...men först måste jag hitta tröjan som jag mystiskt har lagt ngnstans...rapporterar sedan
  • Nika

nu har jag fotat de rosa plych ihop med lite Molo (bt)...kantbandet på älgarna var lite mörkare men det var samma färg som lingonnen...det borde väl gå?

• Nika
    lewwe skrev 2008-08-14 11:46:13 följande:
    Vad kul att det funkade!!!

lindex rosa är lite mörkare eller hur? får nog köpa ett par också...byxor går åt på dagis!...och ja jag har matchingsmani...
  • Nika

lollypopp: jättesöta bilder i BT..
    Dottern är ju riktigt flickig! Nagelack och cerat!

• Nika

Tack för tipset om Anacill jojoa!
    Bestälde dessa att matcha katttröjan med!

• Nika

provar igen..råkade radera bilden i mit galleri...

• Nika

Hej Alla!
    Var inne på Batinki idag och hon fick första småfolksändningen!
    Röd tröja med cerise flodhästar (blå/turkos kant), rödorange tröja med bruna folkbussar, orange med bruna dinosaurier (grön kant) och en jättesöt beige body med ugglor (lite fablernas värld)...kunde tänka mig alla dessa!

Hon skulle förresten ta in molos prickiga rosa/gråbyxor till barn ...men hade de rosa/grå randiga muddbyxorna till bebis..om ngn vill ha till katt/älgtröjorna...

Sedan gick vi in i en annan butik som ska sluta med barnkläder så det var 50% på alla katvig, hollys, molo, kikkid!

Glömde kolla om det fanns kvar några av höstens nya Molotröjor..måste nog in igen...
    Stod och klämde på katvigs fleecefodrade regnställ (fanns både brunt, grönt och rosa) men sansade mig och köpte 2 randiga katvigmössor (grön/grön, brun/cerise) och 2 kikkid fleece mössor för 250kr!

• Nika

Hej!
    gick tillbaka och tittade i butiken som har 50% på ALLA barnkläder och de hade massor!
    body,bodusuit, tröja med lamm, kaniner...kappa med kaniner!!
    Var det inte ngn här som ville ha en sådan?
    En massa fina kikkid klänningar (omlott, mossgrön och röd), Moonkids, nanou cirkeltröjor och body, Katvig, Hollys..hur mkt som helst!
    De ska lägga ner barnavdelningen..

Om ngn är ute efter ngt speciellt så hojta till så kan jag gå och spana/handla åt er!

Jag passade på och köpte Molo regnbågsklänning för 140kr och en kikkid plyschhjälm (brun/grön) som present till en kompis som fått barn för 70kr...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10