• Nika

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Myris83 skrev 2008-08-01 08:42:26 följande:
    Haha, Elsa va gnällig hela morgonen eftersom hon har börjat vakna så tidigt av nån anledning så hon sover nog inte färdigt. Så nu sover hon i vagnen...hon som brukar somna vid 12.30...Här är det inget som stämmer! Ängeln: Vi kan byta så jag får lite sovmorgon =)
    ond cirkel det där..
    dottern vaknade kl4 när hon var runt året...slocknade vid 9 igen, hade nattskräck och var vaken hela nätterna och sur på dagarna..
    Tack och lov så sover hon till 6.30 nu för tiden (hon är 4,5 år)
  • Nika

var inne på Batinki igår och de har 50-70% i butiken!(inte lika mkt rabatt på nätet tyvärr)

tex 70% på IdaT fleecejackor..var lite sugen men vi har fleece så att det räcker.

Jag hade ringt och frågat om Småfolks gröna äppelklänning men nästan alla småfolk hade gått åt i sommarbutiken på Borgholm (? tror jag).
    Men när jag kom in igår så hade de skickat klänningen med posten och jag fick den för halva priset fast det egentligen bara var 30% på den. 165kr är ju helt OK Så nu matchar dottern och jag..

• Nika

förresten..ngn som vet när småfolks höstkollektion kommer?

• Nika

Ängeln: fina bilder och kläder!
    och vad smart att bara sätta stolen på gräset utan ben...har aldrig tänkt på att man kan göra det..

• Nika
    Mitt livs lycka skrev 2008-08-01 08:54:15 följande:
    Tack för alla välkomnanden! Trevligt att vara här!Ja, det här med danska barnkläder är verkligen beroendeframkallande!! Kan sitta i timmar här på nätet och leta/titta på härliga barnkläder! :-0Ska nog börja att skriva upp var jag ser de olika plaggen när jag är ute på nätet så att det inte blir som nu: att jag sett anoraken någonstans men inte kommer ihåg var! En fråga:Är det någon av er som vet hur Ida T:s Lobster-tryck är i färgen? Jag tycker nämligen att det trycket är roligt men vet inte om det är lite för "tjejigt" i färgen? Jag har ju en liten kille... Kan man sätta på honom färgen korall??
    Välkommen hit!
    Krumelur har rea på IdaT:s annorak med hajar. Tyvärr bara kvar i st 92. Sedan hade de hajjackan i 74 och 80 också tror jag...kika där!
  • Nika

fast det kanske var byxor såg jag nu?...de har name it i alla fall..

• Nika

Hej!
    Nu har jag äntligen skaffat plus så nu behöver jag inte terrorisera er ang lägga in bilder. Lade in bild på dagens outfit på väg till dagis...
    Måste ju nästan köpa 122 i katttröjan för den satt precis!
    ...och de randiga byxorna var jättefina till IRL!

Hur får man bilderna att bli stora förresten mina är ju små.?!.

• Nika

Rymdprintet är en stor favorit här hemma förresten! Nästan så att jag ska köpa på en en storlek större också...

• Nika

har ngn sett  höstens plyschbrallor från IdaT?
    Hon på Batinki skulle inte ta hem dessa i höst för de var tydligen "fulla" med djur " som hon sa...men jag tyckte att det lät sött!

Hon tar in småfolks velour istället och den har jag ju velat klämma på IRL länge !

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10