Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
dottern vaknade kl4 när hon var runt året...slocknade vid 9 igen, hade nattskräck och var vaken hela nätterna och sur på dagarna..
Tack och lov så sover hon till 6.30 nu för tiden (hon är 4,5 år)
var inne på Batinki igår och de har 50-70% i butiken!(inte lika mkt rabatt på nätet tyvärr)
tex 70% på IdaT fleecejackor..var lite sugen men vi har fleece så att det räcker.
Jag hade ringt och frågat om Småfolks gröna äppelklänning men nästan alla småfolk hade gått åt i sommarbutiken på Borgholm (? tror jag).
Men när jag kom in igår så hade de skickat klänningen med posten och jag fick den för halva priset fast det egentligen bara var 30% på den. 165kr är ju helt OK Så nu matchar dottern och jag..
förresten..ngn som vet när småfolks höstkollektion kommer?
Ängeln: fina bilder och kläder!
och vad smart att bara sätta stolen på gräset utan ben...har aldrig tänkt på att man kan göra det..
Lillronja!
Shortsen från Name it finns på
coolkids.jetshop.se/
160kr verkar finnas i alla storlekar upp till 98!
fast det kanske var byxor såg jag nu?...de har name it i alla fall..
Hej!
Nu har jag äntligen skaffat plus så nu behöver jag inte terrorisera er ang lägga in bilder. Lade in bild på dagens outfit på väg till dagis...
Måste ju nästan köpa 122 i katttröjan för den satt precis!
...och de randiga byxorna var jättefina till IRL!
Hur får man bilderna att bli stora förresten mina är ju små.?!.
Rymdprintet är en stor favorit här hemma förresten! Nästan så att jag ska köpa på en en storlek större också...
har ngn sett höstens plyschbrallor från IdaT?
Hon på Batinki skulle inte ta hem dessa i höst för de var tydligen "fulla" med djur " som hon sa...men jag tyckte att det lät sött!
Hon tar in småfolks velour istället och den har jag ju velat klämma på IRL länge !