• Nika

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

fina barn i BT förrresten!

Och Hilda är ju såå söt!

• Nika

kollad inte såå noga på bebis av naturliga orsaker...men kan gå och spana imorgon åt dig (kan inte komma ihåg att jag såg ngt turkost)

väder, lamm, kanin,regnbåge,toycars.... såg jag som suit
  • Nika
    Buttelina skrev 2008-08-19 15:59:02 följande:
    denna i strl 86 eller 92 eller om de kanske hade en rösvart randig suit med blå kantband eller body i samma ränder i strl 86 eller 92
    sötnos! Inte du då ...sonen...eller du kanske också är söt med dig har jag ju inte sett på bild 

ska spana imorgon!
  • Nika

Butte: grön vädersuit vet jag att jag såg..frågan är bara vilken storlek...kaninbuxor fanns förrut vet jag men vet inte om de fanns kvar nu....jag spanar imorgon på lunchen  (de öppnar inte förrän kl11) efter vad de har i 86 och 92 och skriver en lista till dig helt enkelt...

• Nika
    Buttelina skrev 2008-08-19 16:13:33 följande:
    ja, det kan du göra det kan ju finnas saker som jag vill ha men inte vet än 86 pojk och 92/98 flickjag skrev en liten lista till dig också  hoppas det är ok. KRAm och tack
    liten lista ?

...och jag som trodde att du hade ett plagg av varje mönster som någonsinn tillverkats av Molo!
  • Nika

nu är det bäst att jag slutar "jobba" och åker hem....hörs ikväll!

• Nika

Batinki har älgtröjan med prickiga ärmar! (inne i butiken i alla fall!)
    Hon har även beställt katttröjan med prickiga ärmar...ocb byxorna till!

• Nika

Hej Alla!

Butte: ska handla frimärken idag så snart har du ngt att sätta på sonen...hoppas att han inte behöver gå utan kläder till dess!!...jag skyndar mig så fort jag kan!

• Nika

Hej Alla!
    NovJenny: snygga overaller!! vad var det för märke och var är de köpta?

• Nika
    Buttelina skrev 2008-08-22 10:31:45 följande:
    jag har mailat henne nu
    jobbigt ..måste du GÅ och hämta?!
    vi bor ju på landet så där kommer ju allt hem till brevlådan...igår skickade jag lite saker från T..och fyllde hela postlådan! Fick lämna in ett paket som inte fick plats inne i affären
    ..och så fyllde hlela vagnen med 2 nya paket (varar en 12kg:s superskrivare)
    ..och idag ska jag dit och hämta ut mina meandi..
    killen på lagret bara suckar när han ser mig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10