• Nika

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

brukar ajabaja ha sommar rea?
    det fattas ju några tshirts till samlingen...småfolks förstås

• Nika

Jippi!
    fick veta idag att Batinki ska ha 30% på allt i butiken på söndag (förhansdsrea för stamkunder)
    Stora rean börjar sedan på måndag men då är det bara på utvalda varor (ej småfolk)...
    Men på söndag är det på ALLT! Jag som har lagt undan en småfolk rosa aporklänning...blir ju jättebra pris!

Nu Måste det ju bli mer småfolk...funderar på grodor och gula bilar (vi har den i vitt men jag kan nod stå ut med en till )

• Nika

vem letade eftersmåfolks bruna tröja med grodor?
    Finns på funkybabay på rea, 175kr men bara i stl 74/80

• Nika

J essica skrev 2008-06-15 10:00:45 följande:

110/116
    tyvärr har de flesta säljare den tunnikan i 98/104...men du kan ju ha tur..
  • Nika

J essica skrev 2008-06-15 10:07:56 följande:

Har du nån koll på hur den är i storlek? Linnea är 104 lång. Den kanske kan passa i 98/104?
    48cm från axel till nederkant i 98/104. +4cm på längden för varje storlek...

Ska ju vara en tunnika och inte klänning men många har gått upp en storlek för att få den som en klänning. Du får mäta!
  • Nika

Jompa eller ngn annan som vet!?
    Vill ha småfolks turkosa t shirt med bruna äpplen och orange kant ...hittar den inte någonstans i en svensk webshop, bara i danmark...ngn som har sett den i Sverige?
    Jompa, var köpte du din?

• Nika
    jompa skrev 2008-06-19 20:24:49 följande:
    Fick hjälp av Butte som hade nån kontakt.Men innan dess kontaktade jag Ajabaja som är agenten i Sverigen men svaret de fått från Småfolk var att den var helt slut, så det är nog nån dansk shop som gäller om du ska hitta nån.
    jag hörde det...får handla från dk istället...
  • Nika
    Mosen08 skrev 2008-06-19 22:01:29 följande:
    Annars har jag ju en inbox =) var faktiskt inne på batinki idag en sväng, men det va inte så mkt kul i år, knappt inget kul alls faktiskt! men dom hade också 30% på vissa kläder..
    humlan bor du också i Lkpg? Batinki är min favvobutik! de hade 30% på allt i butiken i söndags men jag kunde inte åka in så delade undan 2 småfolkplagg till mig i en vecka...med 30% rabatt!
    ..hm...handlar nog liite för mkt där...fik t.o.m. låna toaletten till dotern häromdagen
  • Nika
    Zvartaliljan skrev 2008-06-19 22:28:27 följande:
    Nej hon pratade om batinki i Borgholm Godkväll förresten
    aha...anna har åkt iväg till Borgholm nu...vad bra! då är det bara några veckor kvar till den stora rean på Batinki..brukar vara efter att de har varit på Borgholm...
    Hej förresten!
  • Nika

skulle någon kunna vara så snäll och lägga in 2 bilder från min bildmapp i BT? "Ella i apor" och "nyvaken"...
    så såg mina barn ut på midsommarfirande på dagis idag.
    ...småfolk förstås!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10