Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godnatt godnatt! Jobbar vidare jag.

• isold2003

Godkväll! Barnen har stupat i säng efter en heldagsutflykt. Först Tom Titts experimentsverksatd i Södertälje och sen ånglok i Mariefred. Pojkarna har haft superkul och vädret var toppen så en riktigt lyckad dag blev det  

"Känner" en enda människa i Södertälje och vem strosade glatt längs trottoaren om inte Terezita! Vem annars med dubbel UJ med småfolksfiltar och en supergullig lockig kille i vagnen? Tyvärr satt jag i bilen mitt i trafiken så jag kunde inte stanna.

• isold2003

Härliga bilder i bildtråden igen!

Jompa, din lilltjeja är jättefin i den Katvigen. Du får länsa T på dem i brist på nya miniappel!

Infinite joy, vilka underbara bilder på dina barn, hur goa som helst!

Belladonna, schysst av henne att sno din väska Lillkillen är likadan, ska alltid bära min handväska.. Och vilken härlig post du fick idag! Snyggt med Holly's och Småfolk ihop!

Ängeln, härliga färger på din kille!

Jen80, rymlig men jättefin velourjacka på Ava. Och Lindexbyxorna får jag nog ge mig ut på jakt efter imorgon, fin orange färg!

Preggi, du får nog sy i muddar i de Katvigbyxorna, då kommer de att sitta mkt bättre. Fina!

Zvartaliljan, vad fin Maia är i den miniappeln!

• isold2003
    CamillaJ skrev 2008-06-26 19:16:25 följande:
    God kväll tjejer... åh barnen är i säng så skönt. Sitter här och fundera lite och hoppas jag valde rätt och så..jag valde bild nr 2.. oväntat men det kändes bäst den andra var inte så den blev bra som mindre osv osv ... nu ska jag bara försöka hitta mej tidsskrift eller va det kallas haha.. för på måndag kl 10.30 ska jag liiiiiida i ca 45 minuter TJOOOHOOOO..........
    Godkväll! Har inte hängt med i tråden under dagen och förstår ingenting?
  • isold2003

Terezita, dina pojkar är superfina i sina Decenttröjor! Såg dig på stan idag!

NovJenny skrev 2008-06-26 19:53:32 följande:
    Vad häftigt! Jag skulle få världens chock om jag såg någon av Er någonstans."Finns hon på riktigt?"
    Ja det var kul, hur stor är chansen liksom?
  • isold2003

Tillbaka från affären med Fazer blå..

Jompa, jättefina inköp! Är lite avis på NS byxorna Älskar den delfin t-shirten också, underbar färg!

Butte, så mkt fint! Bia har sånt härligt smile, hela han ser verkligen glad ut!

lillronya skrev 2008-06-26 20:42:26 följande:
    Hej på er!Jag hittade både till och från Malmö!Haft en trevlig dag med tjollabolla, buttelina och lina med liten. Tack för idag, tjejer!Nu ska jag titta vad jag köpt och greja lite. Återkommer senare.
    Låter som att ni har haft en mysig dag. Jag vill också se vad du har köpt!
    belladona skrev 2008-06-26 21:19:28 följande:
    jen80  söta Ava i katvig ,så gosig att man bara vill krama henne Filip07  så söt och cool liten kille i katvig och novastarisold2003 fina bilder vad är det för tåg såg så fint ut .
    Museijärnvägen i Mariefred är det, smalspårig järnväg med ånglok.
  • isold2003
    EmBaRaZaDa skrev 2008-06-26 21:26:25 följande:
    Kikar förbi med en fråga...Vilken färg är NS army-byxorna??? Är de bruna, gröna eller beiga? Så svårt att se på bild...
    Mitt i mellan Bruna med någon grön ton och beige mudd.. Snygga iaf!
  • isold2003

En av mina bästa kompisar fick en liten tjej i förrgår så nu får jag äntligen köpa tjejkläder! Shoppade en liten Mini a ture suit igår och idag blev det en blombody från Småfolk. Hoppas få se den lilla imorgon!

• isold2003
    Plummy skrev 2008-06-26 21:29:13 följande:
    Tack för era svar!! =) Har kikat i denna tråd länge, men inte skrivit så mkt. Tänkte beställa lite kläder från Liten på Landet nu. Är det ett ställe ni kan rekommendera? Haha.. har aldrig shoppat på nätet förut! (Förutom HM)
    Mina barn är för stora för suitar och bodies så jag svarade inte på din fråga förut men LPL är toppen att handla från, har bara bra erfarenheter från dem.
  • isold2003
    jompa skrev 2008-06-26 21:31:13 följande:
    Tack, jo jag är jättenöjd med allt utom kanske MAT byxorna till M. De kan bli för breda för henne men ska prova dem först annars får de nog åka tillbaka. Lite för dyra för att bara låta de ligga i lådan.Ska prova tröjorna i morgon oxå och se om sonen kan ha dem annars åker de oxå tillbaka och byts mot större om det finns kvar.
    De byxorna har jag stått och kläömt på flera ggr, skulle vara jättesnygga som knickers till min lillkille. Jag kan tänka mig att de blir lite breda på din smalis. Hoppas att tröjorna passar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10