• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nikki2006 skrev 2008-07-07 08:12:46 följande:
    Vet vad du menar. det är ju inte direkt att sommarkläderna blivit uppslitna, eller hur.Du får shoppa höstkläder iställer. Enda bra med detta vädert är att jag fick ett skäl att använda min nya velourjacka
    Ja det är det enda positiva, man kan använda lite fler av alla jackor man köpt.
  • jompa
    nikki2006 skrev 2008-07-07 08:21:19 följande:
    Hur många har du?
    Alltså jag har bara varsin fleecejacka till ungarna från Nanook, sen har de nån munkjacka var, men det är allt. Eller sonen har ju en skaljacka från Didriksson oxå.
  • jompa
    nikki2006 skrev 2008-07-07 08:30:51 följande:
    har du aldrig fastnat för velourjackorna? Jag bara älskar dom
    Nä köpte en till sonen men han gillade inte den alls så jag sålde den, men dottern kanske skulle gilla dem men har så svårt att bestämma färg.
  • jompa

Japp nu regnar det gär igen. Alltså om det ska fortsätta så här hela sommaren blir det dyrt, shoppar ju mycket mer när det är dåligt väder

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-07 09:33:37 följande:
    Här är det fint väder idag, däremot så regnade det hela dagen igår, och hela natten, snacka om varannan dag väder.O visst shoppar man mer när det är dåligt väder, men, alla pengarna som skulle lagts på utflykter får man ju shoppa upp istället
    Fast jag hade nog åkt till landet om vädret varit bra och där kan man bara släppa ut ungarna och det kostar inget Håller tumsen för att det snart ändrar sig, de sa ju förra veckan att nu skulle värmen komma och solen men jag undrar var.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-07-07 09:34:56 följande:
    Vindruvor brukar funka i vår bil Eller så kör vi när han ska sova. Böcker och annat som dom kan pilla på är oxå bra.. Måste säga att denna burken www.amazon.com/gp/product/images/B000GB0NZK/r...är den BÄSTA som finns! Vindruvor, kex, rån, allt stannar i den. Perfekt i bilen och på stranden, men även hemma...
    Den där såg smart ut, var kan man köp?
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-07 09:42:46 följande:
    Ah, då ska jag kolla efter en sån nästa gång vi åker dit, tänker ju inte beställa direkt
    Babyland verkar ha den och sen några andra webshoppar, men alla har dyr frakt.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-07-07 10:42:00 följande:
    Mårning!!Idag åker vi *nervöst* Kommer tbax på Onsdag igen.. Å snälla om det dyker upp fler Molosar så GB mig e nån rar
    Lycka till gumman, kommer tänka på er.

Hörs igen när du är tillbaka.

Stora kramar
  • jompa

Nån här?
    Vädret är tråkigt och minstingen sover sitter och surfar runt lite efter skor och stövlar.

• jompa
    Tjollabolla skrev 2008-07-07 12:11:19 följande:
    Jag är här! Milo har precis däckat. Min moster ringde och frågade om vi ville med till stranden. Jag tycker det är så svårt när man ska åka iväg och bada så, Milo sover ju 2 timmar nu och gör han inte det blir ju hela dagen och kvällen fel. Hur gör alla egentligen?
    Vi försöker alltid anpassa oss efter M :s middagsvila, vill ha rutiner och inte störa dem för mycket nu när de är så små, lättare med stora grabben, han kan följa med vårt race utan att det stör honom. Men ibland kan det kännas jobbigt med dessa sov och ät tider.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10