Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-07-14 21:21:18 följande:
    Alltså nu börjar jag undra lite, beställde ju ett Molo regnbågslinne i stl92 från Poppilopp, fick sen ett mail om att det var slut, de hade glömt uppdatera sidan. Nu när jag tittar finns den stl fortfarande kvar men stl 98 är borta. Tänk om det nu fanns i stl 92
    men prova o beställ igen... DEt är ju ändå förskott. du kan ju alltid skriva en kommentar...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-07-14 21:23:24 följande:
    Inte förräns höstens nya kommer
    DET räknas faktiskt inte
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-07-14 21:27:21 följande:
    Tjejtriss - Det verkar som att du jobbar på bra . Du är en arbetsgivares heta dröm!! Lina - Ah, plötslig massinvasion! Men flickstackarn behövde nog dem! Även jag har lyxproblem. Garderoben är smockfull, i dubbla lager. Jag har tusan inte mage att handla mer just nu (...läs; denna veckan), allt är ju lagom också.
    Känner lite så jag med... Hinner ju inte använda allt...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-07-14 21:28:10 följande:
    hahaha noll koll eller bara försök att sälja det dyrt.
    alltså jag tror ju det sistnämnda. Om man köper Molo så vet man ju det.... Det står ju för tusan i kläderna!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-07-14 21:35:53 följande:
    Tusan bruden! Vilken karaktär du har!! *impressed* Jag får väl skylla på att min garderob bara är 60cm bred... Kanske skylle flytta allt till en dubblegarderob istället?? .
    det är ju en lösning på ditt lilla problem
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

OT: ngn som kan tipsa om vettiga gummistövlar i stl 19-20... Alla verkar ju vara innermått 13 o uppåt. Thea ser ut som en clown...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Lina med Liten skrev 2008-07-14 21:39:26 följande:
    OT: ngn som kan tipsa om vettiga gummistövlar i stl 19-20... Alla verkar ju vara innermått 13 o uppåt. Thea ser ut som en clown...
    13cm alltså
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-07-14 21:42:21 följande:
    Lindex hade gummistövlar i webshopen från strl 21, snygga faktiskt. Men jag vet inget om innermåtten. Annars gillar jag ju Vincent *som vanligt. Tjejtriss - Vilka kap! Även jag har faktiskt fyndat lite. Köpte vinterstövlar till båda barnen på Vincents rea...
    de röda m leoparder är ju rätt tuffa! eller svarta m zebror
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjejtriss skrev 2008-07-14 21:50:02 följande:
    Vad har molos i strl 19 för innermått?
    sitter just o letar efter tabellen som jag slarvat bort igen.... *suck*
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10