Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God kväll! Äsch nu slank det ner en småfolkströja till fr Poppilopp. Jag måste nog snart sluta

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-07-13 21:59:09 följande:
    vilken?
    hehe den jag fingrade på när vi va på ajabaja. Vita m kossor... så söt!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-07-13 22:01:49 följande:
    Nä tjejer, dax för sängen nu.Shoppa väl Natti!
    redan? Natti natti då...
    Tjollabolla skrev 2008-07-13 22:01:54 följande:
    Butte; Njaaa, den var ju ändå så fin ihop med lindex velourisarna Å nu blev den ju ett fynd, då är det ju ännu bättre
    Vad har du nu fyndat? *inte hunnit läsa bakåt än*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-07-13 22:06:14 följande:
    Ja ska ju snart upp igen ju
    Usch då... Är det sovstrularen eller ngt annat?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-07-13 22:12:19 följande:
    Småfolk grodorna!
    Åh den kortärmade? Såååå snygg!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-07-13 22:27:50 följande:
    ja det var hemskt. isabel bara grät och grät och tyckte att jag var världens hemskaste som lämnade henne. mitt hjärta gick isönder varje dag så hon fick sluta efter ett par veckor... det blev liksom inte bättre... har henne hellre hemma lillebror blir nog liiite lättare, men inte allt för lätt. han blr superledsen om han är hemma och jag ska åka och handla eller nått. Skönt på ett sätt med barn som bara säger hejdå när man lämnar dom, men vill dom inte följa med en hem när man hämtar så blir man ledsen för det aldrig blir man nöjd
    usch vad jobbigt! förstår att du hellre har henne hemma... Det finns ju de som gråter när man säger hejdå men sen blir glada efter 5min. Men att gråta halva dagen... usch vad gör man...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Jen80 skrev 2008-07-13 22:33:17 följande:
    I BT ligger nu lite minibilder tagna hos fotografen. Korten kommer nog efter semestern och så...
    Oj vad hormonerna fick fart här då.... Började nästan lipa när jag såg bilderna m lilla handen i din hand(eller är det gubbens?) och fossingarna *snörvel*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    nikki2006 skrev 2008-07-13 22:38:23 följande:
    Nu kommer min man och snor datorn så nu måste jag säga god natt.Tack för alla trevliga samtal ikväll och sov gott mina vänner
    äsch knö undan honom
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Jen80 skrev 2008-07-13 22:43:27 följande:
    Sambons hand . Ja, de är så fina. Älskar liten mot stor.Det kortet när hon ligger på hans arm är helt underbart. Har velat ha ett sånt kort i flera år, men aldrig tagit när de andra var små. Nu har jag äntligen fått ett . Ska bli en fin förstoring i svartvitt och kvadratiskt att ha här på väggen.
    kommer bli jättefint! Jag har en superfin bild som jag ska göra svart/vit canvas... så fort jag kommer ihåg att lämna in den...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjejtriss skrev 2008-07-13 22:59:51 följande:
    Usch.. nu börjar jag tom gilla de skidåkande flickorna..
    haha... men den är rätt söt tycker jag... även om den känns lite för mycket nu i juli
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10