ja det var hemskt. isabel bara grät och grät och tyckte att jag var världens hemskaste som lämnade henne. mitt hjärta gick isönder varje dag så hon fick sluta efter ett par veckor... det blev liksom inte bättre... har henne hellre hemma lillebror blir nog liiite lättare, men inte allt för lätt. han blr superledsen om han är hemma och jag ska åka och handla eller nått. Skönt på ett sätt med barn som bara säger hejdå när man lämnar dom, men vill dom inte följa med en hem när man hämtar så blir man ledsen för det aldrig blir man nöjd
usch vad jobbigt! förstår att du hellre har henne hemma... Det finns ju de som gråter när man säger hejdå men sen blir glada efter 5min. Men att gråta halva dagen... usch vad gör man...
I BT ligger nu lite minibilder tagna hos fotografen. Korten kommer nog efter semestern och så...
Oj vad hormonerna fick fart här då.... Började nästan lipa när jag såg bilderna m lilla handen i din hand(eller är det gubbens?) och fossingarna *snörvel*
Sambons hand . Ja, de är så fina. Älskar liten mot stor.Det kortet när hon ligger på hans arm är helt underbart. Har velat ha ett sånt kort i flera år, men aldrig tagit när de andra var små. Nu har jag äntligen fått ett . Ska bli en fin förstoring i svartvitt och kvadratiskt att ha här på väggen.
kommer bli jättefint! Jag har en superfin bild som jag ska göra svart/vit canvas... så fort jag kommer ihåg att lämna in den...