Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-07-14 12:04:39 följande:
    Hängde upp tvätten nu så det är klart. Här är det växlande molnighet men det blåser. Ska ni göra något roligt på semestern och när har ni den?
    ha vi har ju redan haft semester här.... hela juni ju. Fast det va mest skåne vi kom iväg till eftersom Thea va sjuk i omgångar. (feber-köret om du minns)
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Annalisa73 skrev 2008-07-14 12:05:52 följande:
    Hej Lina, tack för svar!Vi bor ca 9km från centrum. Det går bussar flera gånger i timmen ca 75-100m från huset, så bil behövs egentligen inte. Saknar du inte att se kläderna innan, eller är du så van vid märkena att du vet kvaliteten, hur stora de är i storlekar osv?Lina med Liten skrev 2008-07-14 11:57:01 följande:
    Det är ju inte så att jag aldrig är där... JAg flänger där i perioder Oftast blir det rätt när dte är märken jag känner till sen innan. (det hjälper ju bla den här tråden till med)

Finns det ngn annan som säljer danskt i Luleå? (för det va väl det de va frågan om va?)

Jag skulle säkert kunna åka 1 mil om det inte fanns på närmare håll. Fast jag tror på kombo m nätbutik...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-07-14 12:09:58 följande:
    aha så mannen har haft sin ledighet? Jo kommer ihåg eran trista sjukperiod.Själv har mannen två veckor kvar att jobba sen så. Men jag åker ner till Malmö på söndag med ungarna och är där till torsdag. Sen blir det vad det blir första semester veckan sen bär det av till Gotland några dagar och sen får vi se igen vad det blir.
    Åh så skönt! Gubben byter jobb i augusti så han kommer va ledig 10 dagar i samband m det också...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-07-14 12:15:21 följande:
    Men då få ni hitta på nåt riktigt kul då. När ska du börja jobba?
    mitten på oktober är det tänkt...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-07-14 12:19:22 följande:
    ok ska Thea på daigs då? Eller tar gubben över hemma?
    dagis... fast bara nga dagar/vecka...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjejtriss skrev 2008-07-14 12:22:14 följande:
    Nu finns Lindex svarta velourisar i webshopen. Med koden LC0829 kan man köpa 2 och betala för 1 eller 4 och betala för 2 osv.
    hittar inte
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Annalina: i första hand för att de är fina! läckra mönster, roliga färger o skojiga kombos Sen är det skön kvalité också...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Lina med Liten skrev 2008-07-14 12:31:46 följande:
    Annalina: i första hand för att de är fina! läckra mönster, roliga färger o skojiga kombos Sen är det skön kvalité också...
    annalisa skulle det stå
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjejtriss skrev 2008-07-14 12:32:15 följande:
    på baby, under nyheter..
    tack då va det shoppat oo klart
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjejtriss skrev 2008-07-14 12:43:06 följande:
    Billigt och bra
    precis! Visst måste de orange va samma orange som tidigare kom i 86 o uppåt? Tog ett par svarta 80 o ett par 74 orange
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10