Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

belladona skrev 2008-07-15 11:59:07 följande:
    Jag har så himla ont i armen  idag  ,blir lite jobbigt att skriva då .Fick för mig att spela tennis i natt   kunde inte sluta förren ögonen blev tröttare än armen   Lite uppvärming inför wii fit + ski
    Spelade tennis hos en kompis för ett tag sen. Det va betydligt jobbigare än jag trodde Hade också träningsverk efteråt. Wii är superkul!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-07-15 12:06:14 följande:
    Nu sover Liam, hoppas det varar lite längre än det gjorde igår. Egentligen borde jag fortsätta packa men först ska jag sitta lite här
    det tycker jag
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

kom ihåg att beställa mailingbags med *nöjd*

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-07-15 12:15:16 följande:
    Man får ju passa på dom få stunderna man kan sitta still lixom.Shoppat nåt annat kul idag?
    nej bara bagsen
    Småfolkströjan kom idag! Åh så fin den är. Måste prova när Thea vaknar...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Thea hade sin orange shampoodle igår. Gubben som annars inte brukar bry sig nämnvärt kommenterade att det "faktiskt va jäkligt cool" Betyder det köp gärna en till eller??

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

ängeln: bild i BT

Lillronya: haha min sambo hatar suits. För mycket knappar tycker han Han gillar Theas nya byxa/tröja stil...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

God kväll!!
    Det är lite synd om mig då jag är ensam hemma (ja alltså Thea e ju hemma men jag menar utan gubben) så jag tyckte att jag förtjänade ett lass färska räkor o romsås. Nu e jag så mätt så jag tror jag spricker snart *päser o jäser i soffan*

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-07-15 21:15:11 följande:
    Gud så gott det lät, själv slank det ner lite glass här
    lillronya skrev 2008-07-15 21:15:33 följande:
    Å vad det lät gott!!!Nu måste jag hämta ostbågar och cola bara för det.
    Inte det sämsta det heller... Fast just nu får det inte plats en endaste lilla ostbåge
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Angelinah: det va dåligt planerat... skulle såklart meddelat dig i god tid om räkfrossan

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gosmamman skrev 2008-07-15 21:18:45 följande:
    fruktansvärt jobbigt, det tillståndet berättigar en till shampoodel set (med tanke på att karln gillade det, är borta och för mycket gotti)
    Ja det gör nästan det.... Fast frågan är om jag orkar gå o hämta VISAkortet Får samla lite kraft här fört
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10