nikki2006 skrev 2008-07-31 09:01:53 följande:
Men ansiktbehandling låter ju supermysigt men jag vet inte om du han sola sen och det är ju tråkigt. MNen det låter äandå som att du har fullt upp med veden. Jag kan säga att stapl ved låter nästan roligt när jag tänker på att putsa fönsterna. Skall vi byta?????
Nej, man ska ju inte sola innan eller efter. I alla fall inte samma dag. Jag kan säga att jag 100 ggr hellre staplar ved än putsar fönster. Det är nog det tråkigaste jag vet.
Kul med lite födelsedagsfirande i helgen!
ängeln83 skrev 2008-07-31 09:06:13 följande:
Ne precis, o det känns ju sådär att typ köpa en tröja för 200 kr och sen sälja den på T för typ halva pengen efter bara nån vecka. Här ska också handlas vad som behövs, egentligen är det bara långärmade tröjor, byxor och t-shirts svämmar det över i garderoben av. O dessutom behövs det ju en hel del nytt till vintern, overallen och dylikt. Har också en massa som ska ut på T, men jag väntar nog tills det närmar sej nästa lön.
Jag är nog i mest behov av ett par tunna långärmade tröjor och kanske ett par NS jeans
samt vinteroverall och skor. Men Noel fyller ju ett snart så en del kanske man kan få i present.

Måste lägga lite pengar på semestern samt att fixa Noels rum också.
Här blir det också ett Traderarace till nästa lön. Vill inte ge bort saker och om man inte sätter ut ett högre utropspris så kan det nästan bli så. Allt är ju väderberoende också. regn är bra för försäljningen