Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Kerplunk skrev 2008-07-30 22:48:23 följande:
    Halloj. Någon som vet om någon butik i Sthlm fått in Molos höstnyheter?
    Matador har. Skulle tro att Vildänglar kanske fått in lite också men det är nog bäst att ringa dem först.
    mortillsju skrev 2008-07-30 22:48:17 följande:
    God kväll! De jag köpte är i 92. Annars kommer säkert 98 funka senare i vinter. Så nån av dessa storlekar skulle hon behöva
    Ok. Såg nu att du fått tips om AnnaCill
    CamillaJ skrev 2008-07-30 22:47:53 följande:
    Preggi- Jo allt är bara bra här, ja jag ha hållt igång Ja visst det är så fint, hur är barnen vid havet då? Vill dom gå nära osv eller...?Duntoffla- Fyy ja det var inget roligt! Men usch villken känsla tur bara att barnen eller nån av dom va inne. Panik ...uscha!! Hata såna dörrar ju.
    Ja, hade barnen varit inne och man själv ute. Panik! Som Lovelivas dag...
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2008-07-30 23:22:53 följande:
    De rosa med blåa muddar, sååå fina i färgen!  Finns bild i bt, dock inte med modell, hon vägrar ta på sig byxor nu när det är varmt o japp, jag förstår henne! Gonatt igen! o nu går jag verkligen..
    Go natt! Svårt att slita sig?
    Preggi skrev 2008-07-30 23:23:08 följande:
    Kul att det är så olika. Är det inte jobbigt att vara ensam? Jag skulle nog sakna ihjäl mig även om det är skönt att vara själv ibland... Nu ska jag gå och sova om jag ska orka med natten. M sover så illa när vi sover borta.. Godnatt shoppa väl
    svischan skrev 2008-07-30 23:26:09 följande:
    Det är jättetråkigt att vara ensam ja... men de kommer hem igen på fre eller lör så det är lugnt=) Pratar med M i telefon flera gånger varje dag.Tröstshoppar lite iaf, det funkar=)Läggdax här med!Godnatt!
    Go natt!

Försvann alla nu eller?

Letar febrilt Molos randiga stövlar i strl 21 på rea. Någon som sett någonstans?
  • Duntoffla
    svischan skrev 2008-07-30 23:30:36 följande:
    jag har inte hunnit gå, har så många flikar att stänga ner på enigma=) Har tyvärr inte sett stövlarna nånstans, så ingen hjälp från mig=)
     Tack ändå! Har bara sett dem på rea på Rackamaja men i fel storlek. Nåja, de dyker kanske upp på fler ställen snart.
  • Duntoffla
    Svar på #20998
    nikki2006 skrev 2008-07-31 08:03:45 följande:
    verkar som att du ändå blev rett nöjd med din shopping, vad kulJag skall hålla ögonen öppna i bt och sen kommer kanske ett mail till mig i helgen också hi hi
    loveliva skrev 2008-07-31 08:10:44 följande:
    God morgon!!!!Idag hoppas jag på en jätte bra dag Kanske börjar med paket i lådan? Barnen gick iaf inte upp kl 05 idag, puh! De väntade ända till 06.30, sovmorgon!!Vad ska ni andra hitta på idag?
     God morgon tjejer!

Jag ska på ansiktsbehandling idag annars inget planerat. Stapla ved är väl det som borde göras...
  • Duntoffla
    Mosen08 skrev 2008-07-31 08:39:06 följande:
    krumelur har dom för 249kr
    Tack! Då ska jag kolla efter rea där senare. annars får det väl bli till ord pris
    ängeln83 skrev 2008-07-31 08:42:28 följande:
    GodmorgonStapla ved är just vad sambon skulle göra idag, hans klocka ringde vid 5, men han ligger minsann fortfarande i sängen
    Haha...jag förstår honom. Det är inte så kul. Sambon får klyva och jag stapla. Men det får bli ikväll när N sover. han är ju vaken nästan hela dagarna så det blir inte mycket annat gjort.

hur gick det med valpögonen?
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2008-07-31 08:50:31 följande:
    japp har tokshoppat, snart köpt allt Molonytt igen.... gjorde så förra året, lovade mig själv att vänta med mkt i å r till lagersalg el rea, men nej, mycket vill ha mer som sagt.... nu funderar jag på byxan multiflower med svarta kantband, den kan nog en grabb ha.... fast det får bli på rea, måste försöka avhålla mig.
    haha...man blir lätt beroende.
    Ja, den byxan kan D ha. Du brukar väl vara ganska modig

Jag ska vänta in för att se vad som mer kommer. skulle vilja ha stjärnor i body. Hade ju bestämt att N inte skulle ha mer bodys men de sitter så mycket bättre än tröja tycker jag. Hoppas att hans blöjmotstånd går över....
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-07-31 08:54:36 följande:
    Godmorgon flickor! Sambon och Milo sover fortfarande, vi som skulle upp i tid idag.. Hmpf!Idag åker vi iväg ännu några dagar med vår lilla husvagn så vi hörs efter helgen!
    God morgon! Vart bär det iväg nu?
    ängeln83 skrev 2008-07-31 08:55:39 följande:
    Jag har bestämt mej för att ta det lite lugnare på shopping fronten nu, köpte ju nästan allt ifrån Molos vårkollektion, men det mesta såldes nästan direkt på T, har bara kvar 3 par byxor, 2 bodys och 1 tröja. Varför springa och shoppa en massa som man egentligen inte vill ha? Så nu blir det shopping av väl utvalda plagg, som SKA användas.
    Samma här. Inte kul när plagget blir liggande eller används en gång. Nu ska jag välja ut godbitarna och verkligen se vad han behöver så han inte har miljoner kläder liggandes. Måste dessutom lägga ut på T för att kunna köpa mer. Det kontot ekar tomt
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2008-07-31 09:01:53 följande:
    Men ansiktbehandling låter ju supermysigt men jag vet inte om du han sola sen och det är ju tråkigt. MNen det låter äandå som att du har fullt upp med veden. Jag kan säga att stapl ved låter nästan roligt när jag tänker på att putsa fönsterna. Skall vi byta?????
    Nej, man ska ju inte sola innan eller efter. I alla fall inte samma dag. Jag kan säga att jag 100 ggr hellre staplar ved än putsar fönster. Det är nog det tråkigaste jag vet.

Kul med lite födelsedagsfirande i helgen!
    ängeln83 skrev 2008-07-31 09:06:13 följande:
    Ne precis, o det känns ju sådär att typ köpa en tröja för 200 kr och sen sälja den på T för typ halva pengen efter bara nån vecka. Här ska också handlas vad som behövs, egentligen är det bara långärmade tröjor, byxor och t-shirts svämmar det över i garderoben av. O dessutom behövs det ju en hel del nytt till vintern, overallen och dylikt. Har också en massa som ska ut på T, men jag väntar nog tills det närmar sej nästa lön.
    Jag är nog i mest behov av ett par tunna långärmade tröjor och kanske ett par NS jeans
    samt vinteroverall och skor. Men Noel fyller ju ett snart så en del kanske man kan få i present. Måste lägga lite pengar på semestern samt att fixa Noels rum också.

Här blir det också ett Traderarace till nästa lön. Vill inte ge bort saker och om man inte sätter ut ett högre utropspris så kan det nästan bli så. Allt är ju väderberoende också. regn är bra för försäljningen
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2008-07-31 09:07:42 följande:
    Flower byxan är super snygg och med tex en hel svart body och keps så tycker jag inte det blir fel på en kille. Vet någon om det kommer byxa i regnbågsfärgerna????????
    Det borde det göra. Annars kan man hitta dem i vissa butiker då det är en favorit i repris. vilken storlek är du ute efter?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10