Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Incommunicado skrev 2008-08-01 20:05:42 följande:
    min butik har fått in, ska dit imorgon!!!!!!!!!!!!jag köpte nyss enn LL stock cars till, har suiten men köpte nu en tröja. Priserna steg hos freshmilk efter att jag köp, ser att de nu tar samma som ajabaja. jag betalade 299 kr för suit, nu tar de 375 kr
    Oj vilken höjning! det var inte lite...
    Incommunicado skrev 2008-08-01 20:16:03 följande:
    kul kap!   jag köpte den här nya Snoffströjan:www.tradera.com/auction/auction.aspx...
    Bra kap! Den ser fin ut. Har inte sett den förut.
    loveliva skrev 2008-08-01 20:16:35 följande:
    Åhhhh KATVIG!!!!! Då SKA jag in på freshmilk i morgon  Vad glad jag blev nu!!!!!!Har precis varit och lämnat Hilda & Melker hos mormor, känns sååååå tomt!  Har aldrig varit ifrån henne innan, men det ska nog gå bra
    Det kommer gå strålande men visst är det lite tomt första gångerna man lämnar dem över natten. Noel har sovit borta 3 gånger men en gång då även jag sov över.

Kul med Göteborgsshopping!
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-01 20:29:15 följande:
    Godkväll girls.Vi har varit iväg hos Liams farmor och en sväng hos mormor och morfar idag. Har precis nattat Liam. Imorgon blir det dop så jag måste kolla i garderoberna efter lite kläder åt mej och sambon. Kul med Katvig hos Fresh, får spana på sidan under kvällen då.
    God kväll!

Just ja, dop i morgon. Hoppas på fint väder då.
    jojoa75 skrev 2008-08-01 20:34:32 följande:
    Gokväll! Röstfiskar lite jag med, o surfar vidare till freshmilk www.familjeliv.se/Forum-5-178/m34903921.htmlwww.tradera.com/auction/auction.aspx denna nyss Impulsköp
    God kväll!

Jösses vad alla fyndar! Hittar inget som passar på T just nu.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-01 20:40:40 följande:
    DuntofflaJopp, imorgon blir det dop, fick lite panik över att jag inte har några skor, behöver skor med lite klack eftersom sambon är 35 cm längre än mej, brukar se ganska roligt ut annars...Hoppas också på fint väder.
    Tycker aldrig man har passande skor av ngn anledning. I alla fall inte för fintillfällen. 35 cm är ju lite längre Hur lång är du om jag får fråga?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-01 20:52:51 följande:
    Denna midiapplen vill jag ha i långärmad tröja, hoppas det kommerwww.freshmilk.se/images/Katvig/blueapplesuit....
    Fin färg! Brukar inte gilla midiapple men den såg fin ut.
    jompa skrev 2008-08-01 20:58:34 följande:
    God kvällenr på erBlir helt till mig här när jag läser om nyheter från Katvig, åhhh vad jag har längtat.
    Go kväll!

Vilka fina bilder på kidsen i BT!
    ängeln83 skrev 2008-08-01 20:54:00 följande:
    Det är hopplöst, o ändå har jag 25 par skor, men inga passar, gillar dessutom inte klackar, jag är en riktig gympadojja jag 159 cm kort är jag Sambon är 194.
    Jag skulle gärna ha klackar men mina fötter passar inte så bra i såna skor. Har breda fötter och höga vrister. Tyvärr för det finns ju massa fint för småttefötter.
    Vilken lång sambo du har! Skönt att ha någon längre att få krypa upp i famnen på.
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-08-01 20:59:30 följande:
    Förresten jag spamade BT lite Snart är det dags för glass tror jag.
    Idag blir det faktiskt glass här också *syndar*
    ängeln83 skrev 2008-08-01 21:03:23 följande:
    Sorry för OT, men jag behöver er hjälp, beslutsångerst som vanligt Vad ska jag ha på mej på dopet imorgon (ska va fadder).Omlottklänning eller top och kjol?
    Jag tycker klänning!
  • Duntoffla

Åh massa fina saker från Katvig verkar det som. Jag som inte skulle ha mer ränder...
    Den bruna ser höstig och fin ut.

Nikki- jag kan ärligt erkänna att jag inte är vrålförtjust i knapparna heller. Man kanske kan byta ut dem?

Och helt plötsligt är jag giganten i sällskapet med mina 174 cm Flört

Nä, dags att slänga sig på soffan en stund. Kikar nog in då och då och uppdaterar mig på Katvigs kollektion

• Duntoffla
    nikki2006 skrev 2008-08-01 21:17:03 följande:
    undrar om de vet att vi följer uppläggningen maniskt här just nu. Vi är som knarkare som letar vår nästa fix hi hi
    *asg* Ja, verkligen! Något skadade...

Jag är så glad att min närmaste butik (Poppilopp) ska ta in höstens Katvig. Farligt för plånboken dock!
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2008-08-01 21:26:02 följande:
    ÅHHHHHHH du bor nära poppilopp. Lyckort, de har ju alltid så bra priser
    Japp! Den ligger vägg i vägg med mitt BVC. Smart drag av dem!

Skulle ju logga ner ja...*svårt att slita mig*

cu
  • Duntoffla

God eftermiddag!

Kikar in lite snabbt innan vi ska bort till vänner på middag.

Hörde jag att Småfolk börjar komma med nytt? Ska kika på deras hemsida imorgon.

Lisa- Vad fin Alvin är i Molo stövlar Jag är lugnad över att de kommer passa N också.
    Vilken IdaT tröja har han på sig? Är den helt utan tryck?

Bloody Sunday- Molos Regnbåge är sååå fin! En klar favvo här hemma.

Mortillsju- Fina Molo-inköp! Och söta barn (det man ser av dem )

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10