Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-31 10:23:43 följande:
    hej
    Halloj tjejen! Hur är det med er? Trivs bra i stugan verkar det som *ingen Butte på FL så ofta*

Du som vet allt- vet du vilka stars som kommer från Molo? I body? Är sugen på de gula och turkosa samt de rosa/gröna som finns i byxa och tröja.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-07-31 10:26:01 följande:
    DuntofflaHa ha, har just skapat en mapp på datorn och sparat bilder på vad som ska köpas, får se vad sambon säger när han får se den, fast vi har ju faktiskt bestämt att vi ska fixa rummet efter sommaren. Sängen kostar 4.290 kr...liiiite i dyraste laget om man säger så.
    Lite väl dyr säng Synd för den var fin och bra med lådor under.

Vi har också pratat om att fixa efter sommaren. eller ja...kanske mest jag som pratat men han har inte protesterat så högt i alla fall
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-07-31 10:29:26 följande:
    alla som finns i babybyxor finns även i body...
    Perfekt! hoppas att de kommer snart.

Mysigt med pool. Här plaskas det i Noels lilla pool. Han älskar verkligen vatten!
    Angelinah skrev 2008-07-31 10:31:39 följande:
    Å de låter toppen härligt   *avis*Vi har de helt oki, vädret e ju kanon så man kan ju bada o sola tills de står en ur örona *bajsblöja*  brb..
  • Duntoffla
    Pejo skrev 2008-07-31 10:39:24 följande:
    Hej,såg att ni pratar sängar... Den här sängen har vi fast i natur - finns/fanns även i vit.www.babydan.dk/Default.aspx&recordid97...Ett plus för att den är dansk?
    Ja, den var fin och bra med kanter. och såklart plus för att den är dansk
    Buttelina skrev 2008-07-31 10:37:44 följande:
    lillebror är HELT GALEN i havet! i stugan älskar han att gräva upp rabatterna *busunge*
    N har bara varit vid havet en gång. Får se om det blir stranden imorgon.
    nikki2006 skrev 2008-07-31 10:38:58 följande:
    ooooooooooooooohhhhhhhhhhhh så mycket fint, blir helt till mig. Nu har jag definitivt kraft att tvätta fönsterna hi hi

Jag borde kanske sätta fart nu så jag hinner till ansiktsbehandlingen. Synd att inte nya Katvig kommit eftersom jag ska till Åhléns
  • Duntoffla

Hemma igen efter en skön ansiktsbehandling *lyx*

Smilla- söt Svea i Mini Rodinis robotar!

Ängeln- Fleecen blir ju prefa som lekjacka i höst.

Loveliva- Vilken go och glad Hilda i finaste Katvig. Och nya fina Molosar

Belladona- Tara är supersöt i fina katterna! Gillade inte alls det mönstret från början men det växer med tiden

• Duntoffla
    alex 07 skrev 2008-07-31 15:27:31 följande:
    Åhhh ansiktsbehandling.Mian sambo ordnade frukost på sängen och sedan gick han ut och kom tillbaka efter 5min och sade att jag skulle få helkroppsmassage i 1timme på en salong som ligger på vår gata  (detta var igår och det var iofs min födelsedag men ändå)
    Åh vad najs! Grattis i efterskott!

Angelinah- Superfin shopping! Blomsuiten är verkligen superfin på Ida. Ni måste ha fantastisk utsikt från ert hus. Härligt!
  • Duntoffla
    terezita skrev 2008-07-31 16:45:06 följande:
    hej flicker.. vad jag saknat er!!
    Hej tjejen!

Det var inte igår... hur är läget med dig?
    Angelinah skrev 2008-07-31 16:32:20 följande:
       ha ha ha.. Ja dom har sitt egna lilla språk Ida säger Bållånger och kiplan=flygplan.. Nu ska jag doppa barnen i poolen lite tror jag *svettigt*Cu i kväll girls... 
    Skönt med pool. Noel ville bada lite nyss. Han liksom pussar på vattnet och skrattar högt. Sötisen!
    jojoa75 skrev 2008-07-31 16:24:48 följande:
    Oj wow, där hade Emma oxå velat bo! För ballongernas skull då alltså, eller på Emma-språk: bokela. Flygplan = ikapo (måste va nån sammanblandning av flygplan o helikopter) Inte helt lätt att få henne att ändra sig heller, det HETER bokela. Hon tittar på mig som om jag var dum i huvudet när jag försöker få henne att lära sig att säga ballong, eller för all del flygplan
    Hon tycker nog att mamma är knäpp som säger "fel"
  • Duntoffla
    terezita skrev 2008-07-31 16:50:58 följande:
    ska jobba min fjärde natt på raken inatt och har två kvar... känner mig helt dödens men jag har som tur är inte barnen hemma.. mamma tog med dom o kampa sen i måndags och oj vad jag saknar dom... milo har tydligen varit jätte jobbig för han ´håller på att få sina fyra första tändei i överkäken samtidigt den stackaren!! blev visst ingen riktig semester för mamma hahaha tur att hela släkten är med då dom kan avlasta.. jag e så glad jag slipper den gnälligaste perioden då dom tränger igenom tandköttet!!
    terezita skrev 2008-07-31 16:52:46 följande:
    tack så mycket... det kommer att vara bitterljuvt om dom blir snygga som tonåringar... vill inte bli av med mina grabbar åt nån annan tjej (svartsjuk morsa haha)
    Förstår att det känns sådär att jobba men skönt att du inte har barnen hemma så du kan sova lite på dagarna i alla fall.

Haha...ja, du kommer få hålla hårt i dem.

Nu ska jag ut och fixa lite på altanen.  sköt om dig!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10