ängeln83 skrev 2008-07-31 10:11:25 följande:
Det verkar lite så Oo vad jag längtar tills vi ska sätta igång. Fick en massa ideer nu. Ska be sambon göra en stor stjärna i typ playwood som ska målas i samma grön som på tapeten, den ska jag sätta på den ena väggen och nån slags belysning bakom. Ska köpa oxid och testa med det.
Jag blev också sugen. Sitter och tittar på Ikea nu. Sambon kom precis ner och sa att jag har den "där" blicken i ögonen och att det kommer drabba honom när jag ser ut så. han har lärt sig att vänta är inget jag sysslar med

Haha

Angelinah skrev 2008-07-31 10:11:30 följande:
God morgon..Internet strulade som attans här igår kväll å jag som hade tänkt ha en datakväll *dumma dator*Idag verkar han må lite bättre dock Inga mer nyheter va Nu börjar man se fram emot Katvig lite åxå, bara nån vecka kvar tills de kommer *spännande*
God morgon!
Tyckte det var lite skumt att inte se dig här igår
Ja, undrar vad Katvig kommer med. Är tyvärr lite trött på ränder. Då ska det vara superfina kombos i så fall. Och fin velour...men det ska det ju inte vara enligt rykte.
jojoa75 skrev 2008-07-31 10:15:54 följande:
mm mycket svårt att slita sig ibland Gomorron!
Morrn! Känner igen det där. brukar säga att jag ska logga ner och sen blir det 10 inlägg till

Vad kostar den? Fick bara upp bilden. Här är det förvisso spjälis som gäller ett tag till.
nikki2006 skrev 2008-07-31 10:17:49 följande:
Ja man vill ju veta hur man skall planera sina kombinationer
Jag vill veta vilka stjärnbodys som kommer.