Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Mosen08 skrev 2008-08-10 19:48:14 följande:
    La in en bild på Moa i nya urban elk suiten i bt så himla mysig och jättehärlig kvalite.. skulle gå in på phunkycool och beställa suiten med myror också och upptäckte till min fasa att dom hade stängt shoppen
    Söta Moa! Inboxa Maugu, hon har en del kvar från shoppen som hon säljer ut!

Hej flickor! varit och fikat hos mina föräldrar och Milo har däckat. Skööönt! Försöker få med sambon till Malmö och Ikea på fredag och en bombom sväng . Han lät som att han kanske kunde gå att övertala, hehe.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-10 20:34:35 följande:
    tycker molos overaller verkar gå superbra på tradera nula in ett par bilder i bildis
    Vad går dom för ungefär? Milo kommer drunkna i vår gröna! Men jag vill ju ha en grön...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-10 20:51:05 följande:
    men sälj inte den! spara den till nästa vinter! den kommer passa honom då. isabel är ju snart 3 år och hon kommer kunna ha sin strl 92 i år också,.
    Ja, fast det hade ju varit bra att få in pengar att köpa en ny för liksom....
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-10 20:54:54 följande:
    äsch du har ändå råd med en ny
    Haha nej verkligen inte... 1200 är alldeles för mkt pengar! Vi måste testa den igen snart o se hur mkt för stor den är.
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-10 21:03:00 följande:
    *håller tummarna*Han hade ju 80 i den förra och den kunde han ju ändå ha en bit in på våren, så jag hoppas verkligen 92 funkar, det är ju hans långa överkropp som ställer till det, som vanligt. Tror inte jag vågar köpa nån dyrare overall utan att prova.
    Vi har en! Jag mäter senare ikväll eller imorgon! Den kommer säkert passa, den är stor.
  • Tjollabolla

Godmorgon! Usch inatt har Milo fört liv i ungefär 2 timmar. Måtte han inte göra så sen när det är jobbdax, man kommer ju vara dödstrött...

Mitt livs lycka skrev 2008-08-11 09:20:57 följande:
    BTW: Var inte speciellt förtjust i MOLOS rymdprint när det kom men nu har det växt till sig och jag tror jag har bestämt mig för att köpa bodyn! Vad tror ni om dessa matchningar?www.matadorkids.se/index.php&pro...www.matadorkids.se/index.php&pro...(på vissa sidor skriver dem att ovanstående body är blå/turkos-randig men på andra sidor skriver dem att den är lila/turkos-randig. Någon som vet vilken färg den är i verkligheten?)www.matadorkids.se/index.php&pro... Tror ni att dessa bodies blir fina tillsammans med den här byxan?
    Ja det har jag tillsammans och det är ursnyggt!

Ahh idag hoppas jag på post från EST!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-11 09:38:04 följande:
    GodmorgonBus Milo då, naeeh, inget kul alls när dom håller på sådär när man ska jobba. Hoppas också på paket från EST idag, och från Matador.Vad var det du hade beställt nu igen?
    Det är dom grönrandiga brallsen. Är så nyfiken på hur dom ser ut ihop med den rosa/gröna stars tröjan...
    ängeln83 skrev 2008-08-11 09:31:06 följande:
    Tror den är lila/turkos, och passar jätte fint ihop. Sista bilden funkade inte för mej men jag antar att det var den lila/turkos randiga byxan?Planeterna finns ju i tröja med randiga ärmar, och här ser du ju hur fint det blir ihop,elvasmatroll.e-butik.se/Elvasmatroll/images/s...
    Ja dom är absolut lila/turkosa. Och såååååå fina! Helt underara färger.
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-11 09:35:46 följande:
    Morrn morrn!Men Milo då! Var han bara inte trött? Jobbigt....Jag hoppas också på paket idag fast från LLM. Vad har du beställt?*kaffedags*
    Han kommer in i sådana perioder ibland, han kan ligga och snurra flera timmar mellan oss på nätterna. Ibland hjälper det med välling, dock inte inatt .

Vad väntar du på? Jag väntar på grönrandiga byxor.

Nu måste vi åka in till stan och fixa skor till Milo. Insåg igår att hans fötter har växt under sommaren. I mars var hans fot 12,3 cm igår när vi mätte här hemma var den 13,8! Megafötter! Han har ju bara haft sandaler hela sommaren så man har ju inte sett att dom växt direkt...
  • Tjollabolla
    Mitt livs lycka skrev 2008-08-11 09:44:32 följande:
    vad konstigt att länken inte funkade... testar igen.www.matadorkids.se/index.php&pro...men det är inte den randiga byxan utan en stjärnbyxa (blå med stjärnor och gula muddar. den heter Sonny).tror ni den funkar med den randiga bodyn oxå?
    Dom är oxå fina till både planeter och lila/turkos randigt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10