-
Förstår att det är tufft med att vara gravid när du varit med om det du har. Hoppas att det blir lite lugnare för dig när sonen börjar på dagis så att du får den vila du behöver. Åh vad mysigt det är med sparkandet i magen. *avis*maugu skrev 2008-08-03 20:32:58 följande:Hej!Sådär med mig, är så trött hela tiden..återhämtning och gravid...men annars tycker jag att jag börjar få bli mig själv igen.Magen växer, det kickas för fullt-är nu i v.24..Lille sonen ska börja på dagis på tisdag (inskolning i 2 veckor) så jag hoppas få lite återhämtningstid framöver innan nästa lill* kommer... -
Haha...sötis som spökar liteisold2003 skrev 2008-08-03 20:36:12 följande:Tillbaka med barnen i säng. Pust! Maken är ute på en fotosväng så det är lugnt och tyst här hemma (förutom enstaka Buu från stora killens rum, det spökar där enligt honom ).Jag har också en massa kläder som borde ut på Tradera men jag funderar på att bara strunta i det den här gången, vet inte om jag orkar. Slänger nog ut vinteroveraller och en liten hög med kläder som aldrig blivit använt men allt annat vete sjutton om jag ids nu. Det som finns kvar i garderoberna nu känns rätt väl använt och lär inte ge så mkt pengar iaf. Lillkillen verkar växa just nu så jag behöver inte ens ha dåligt samvete för att byta ut större delen av garderoben.
Härligt att få byta ut garderoben.Najs! Vilken är den rödrandiga?Buttelina skrev 2008-08-03 20:37:28 följande:japp, jag har shoppatrödrandig suitcirkus suit *löööve*turkos/lila randiga med gul mudd byxor och bodysen har jag ju space byxor och suit sen innan du då? shoppat några nyheter?
Menar du den med lila kanter?
Jag har shoppat;
molos orange/röda tröja och byxor med lila kanter
Spacesuiten
Grå/brunrandig tröja med tärningar och dominobrickor
Funderar på lite stars när de kommer i body. Och en spacebody. Om jag nu ska ha mer bodys... -
Ja, efter ett tag är de inte lika roliga. Noel var en liten kickboxare i magen och revbenen fick sig några kängor dagligen.maugu skrev 2008-08-03 20:51:31 följande:Japp-sparkarna är supermysiga-som små buffar och maken har kunnat känna dem utanpå magen...får se om det är lika kul om några veckorDet är defintivt sista bebisen så jag försöker ta till vara nuet..Är ni i planstadie för syskon eller väntar ni ett tag?
Vi vill vänta ett tag med syskon och passa på att njuta av Noel så länge. Samt att jag vill arbeta upp min lön och jobba lite till. Men om ngt år så kanske
-
Ja, det är så härlig i färgerna. jag gillar muddarna. Flickbyxor? De är väl unisex?Buttelina skrev 2008-08-03 20:55:46 följande:ja, den med lila kanter. vill ha body ch byxorna också... tycker dock inte om den nya mudden på "flickbyxorna" jag kommer köra bodys hela vintern, tycker inte om glipan som blir mellan byxorna och tröjan när det är kallt ute...
Gillar bodys bättre (de sitter snyggare om magen
) och hoppas på att Noel kommer bli lättare vid blöjbyten för nu är det en maktkamp och då är tröja enklare känns det som.
Det blir kul att se lite fina bilder på Bia och Isabel sen.
Nu väntar kaffe och en film. Sambons sista dag innan jobbet igen. -
Sköt om dig och sov så gott!maugu skrev 2008-08-03 20:58:42 följande:Låter som en bra plan...Denna buse är vildare än vad de andra var än så länge så vi får se hur kul det blir framöver..jag är ju ganska kort oxå så det blir mkt bebis i magenNepp, nu ska jag nanna kudden...Ha det så bra!! -
Kikar in en kort sväng igen.
Angelinah- blivande cirkusprinsessa hemma månne?
Superfint!
Lina- Vilken liten blodin Thea har blivit. Schysst outfit som passar i alla väder!
Loveliva- Ah, lite nytt från Katvig. hoppas att GBG var bra!
Belladona- Vattenpölar måste vara det bästa barn vet.
Kul att det gick bra! Härligt när man får igen pengarna.alex 07 skrev 2008-08-03 23:38:37 följande:Sååååå, nu har mina första auktioner på T gått ut. Fick nästan igen mina pengar...har betalat 927 för det jag lade ut och fick in 852Och nu har jag skickat vinnarmail och packeterat...puhhh...det här är jobbigt ju...men skoj när pengarna trillar in så man kan shoppa -
Fiskar du röster?lillronya skrev 2008-08-04 00:11:52 följande:www.familjeliv.se/Forum-5-178/m34938168.html
Vilka sötisar! *röstar*
-
God morgon tjejer! (och killar om ngn smygläser
)
Tildamamman- Solig veranda på Gotland låter inte helt fel. Håller tummarna för att vädret håller i sig. Gotland är kanske inte det roligaste stället om det blir oväder.
Angelinah- Det verkar inte varit en rolig natt. Tandsprickning är inte så kul för dem små.
Smilla- Japp, Hugin o Mugin är danska
Svea passar jättebra i rosa. Fint med gula leggings/byxor till
Preggi- Vad fin M blev i kaninerna. Perfekt att ha en som kan ärva godbitarna
OT- någon som vet var man kan hitta NS-jeans på rea? På nätet får de väl inte reas men finns de i ngn butik i Stockholm. Har blivit helt frälst i Noels beiga och vill hitta denim också.
-
Rackamaja hade rea på Molo stövlar vet jag. Har dock ingen koll på storlekarna. Noel har ett par inköpta men jag har inte fått dem än. De ser så fina ut och med detta väder så kan det nog behövas. OT fråga till dig...vad är måtten på er sandlåda som ni byggde?ängeln83 skrev 2008-08-04 09:30:10 följande:Så lite så Buzungar är en jätte mysig affär med trevlig personal.Visst är det, super mysig ö, jag längtar redan tillbaka. Har ni hittat på nåt kul där?Hoppas också vädret håller sej, här är det super tråkigt väder idag.Jätte fina Thea i stövlarna, ska ge mej ut på jakt efter sådana jag med. -
Fast på deras sida så står det att rean inte gäller NS. Fick du det ändå? I mailet jag fick från dem stod det att det var 50% rea på NÄSTAN alla kläder. Jag är ute efter 86loveliva skrev 2008-08-04 09:42:59 följande:Jag har köpt Nsbyxor på rea hos Kidzshop De har fortfarande rea, kolla där! Vilken stl vill du ha?Efter vad jag hörde så skulle de vara små. Lisa som har köpt åt mig (har inte fått dem än) sa att innermåttet på 21 var ca 13-13,5 har jag för mig. Hennes Alvin kunde i alla fall ha dem, lite stora. Men han är ju också lika gammal som Noel och inte som Liam.ängeln83 skrev 2008-08-04 09:43:49 följande:Ska kolla där. Men jag funderar lite på vilken storlek Liam ska ha, dom var ganska små i storlek va? Här behövs absolut ett par gummi stövlar just nu. Hum...jag tror yttermåttet är 2*2 meter, o innemåttet 1,60*1,60.
Ok. Känns storleken lagom? Vi funderade på en 1,50x 1,50 i innermått