Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-06-16 19:37:59 följande:
    Ha ha ha, hon låter störtskön ju måste logga ut.. datan knasar som tusan här..Kram på er...
    ja hon tar väl vara på den tiden hon har kvar Hoppas jag också blir som henne när jag bli äldre (får inte säga gammal för henne ) och inte låser in mig hemma och vägrar gå ut som min farmor gjort de senaste 10 åren...kom inte ens på mina systrars bröllop...

Sitter o kämpar med powerlistern nu *pust*, mååånga auktioner att lägga upp o det tar ju verkligen sin lilla tid det här. Men hoppas det blir värt det!
  • Zvartaliljan

*pust* Nu har jag ca. 70 auktioner ute på T och en hel del kneps på köp-nu direkt så T verkar gå bra

Lollypop - du var på hugget ikväll du

• Zvartaliljan

Maia är vaken här!! Somande vid 7 men har sen vaknat och gallskrikit var tjugonde minut så nu gav jag upp och tog upp henne. Så nu ligger hon i min säng här bredvid o tittar på mig när jag skriver. Ser ju hur trött hon är...men av någon anledning verkar hon inte kunna somna...hon vill inte att jag ska hålla henne...hoppas att hon inte har ont någonstans

• Zvartaliljan

haha nu ligger hon o sjunger här så hon har nog inte ont utan bara svårt för att somna ikväll Första dagen på dagis på väldigt länge ju så kanske därför...

• Zvartaliljan
    svischan skrev 2008-06-16 22:02:49 följande:
    Jag råkade visst buda på en av dina auktioner, den klänningen skulle passa kanon på min tjej=)
    ja tyvärr var den ju alldeles för stor för Maia Älskar ju orkidéerna så jag hoppades ju sååå att hon skulle kunna ha den men hon drunknade i den men lär passa perfekt på din tjej
  • Zvartaliljan

Värst va spindeln klättrar upp för trån många gånger ikväll tror Maia sjungt den 6-7 gånger nu Vyssar sig själv till sömns hoppas jag Försökte lägga mig bredvid henne men blev "vänligt" bortsparkad...komma här o sno min säng! Vilken unge!!

• Zvartaliljan

Så nu sover Maia i mammas säng...på tvären! Så vart ska mamma sova har hon tänkt? Förvånad Får väl försöka bära över henne till hennes säng..med stor risk för att hon vaknar och proceduren får börjas om Fundersam

• Zvartaliljan
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-16 22:36:24 följande:
    HAHA, min mamma skulle gå till Domus och köpa en syster beodrade jag henne
    haha jag kom på mina föräldrar med att kramas o pussas en gång o bara skrek till "NEEEJ SLUUUTA, inga fler barn!!" Jag var 4 år Har 5 syskon

Min systerdotter däremot tjatar på mig nu att skaffa henne en lillasyster Förvånad Hon vill också ha en Maia ju Lite svårt bara...tror inte syrran blir så glad om jag hoppar på hennes man  (nej usch...där gick nog humorn lite för långt Hemlis)
  • Zvartaliljan
    svischan skrev 2008-06-16 22:41:08 följande:
    Vår dotter vill dock inte ha småsyskon, utan stora flickor, som Molisa (Lovisa, grannen mitt emot som är 6=)
    oj det blir svårt, då får ni ta o adoptera en stor flicka till henne då
  • Zvartaliljan

Good Night 
    Nu sover äntligen Maia i hennes säng så nu är det dags för mamma o knoppa in också. Fick sålt en massa på T ikväll på köp-nu. 1300kr inbringades Så nu ska jag sova gott. Godnatt! 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10