Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Sitter o kämpar med powerlistern nu *pust*, mååånga auktioner att lägga upp o det tar ju verkligen sin lilla tid det här. Men hoppas det blir värt det!
*pust* Nu har jag ca. 70 auktioner ute på T och en hel del kneps på köp-nu direkt så T verkar gå bra
Lollypop - du var på hugget ikväll du
Maia är vaken här!! Somande vid 7 men har sen vaknat och gallskrikit var tjugonde minut så nu gav jag upp och tog upp henne. Så nu ligger hon i min säng här bredvid o tittar på mig när jag skriver. Ser ju hur trött hon är...men av någon anledning verkar hon inte kunna somna...hon vill inte att jag ska hålla henne...hoppas att hon inte har ont någonstans
haha nu ligger hon o sjunger här så hon har nog inte ont utan bara svårt för att somna ikväll Första dagen på dagis på väldigt länge ju så kanske därför...
Värst va spindeln klättrar upp för trån många gånger ikväll tror Maia sjungt den 6-7 gånger nu
Vyssar sig själv till sömns hoppas jag
Försökte lägga mig bredvid henne men blev "vänligt" bortsparkad...komma här o sno min säng! Vilken unge!!
Så nu sover Maia i mammas säng...på tvären! Så vart ska mamma sova har hon tänkt? Får väl försöka bära över henne till hennes säng..med stor risk för att hon vaknar och proceduren får börjas om