Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
jojoa75 skrev 2008-06-16 09:03:43 följande:
ZvartaliljanTycker som Duntoffla att det är väldigt sällan man hör om folk som utvecklar födoämnesallergi bara sådär..Men sen kan det ju vara besprutningsmedel o sånt räligt man reagerar på iofs, det är ju inte allergi, det är ju mer att det inte är naturligt för kroppen o att vissa inte tål det.Svinkoppor brukar ju inte vara där som du säger.Värmeplitor?Funderar istället på kvalster....eller kanske blivit biten av nåt utan att jag märkt det?
Värmeplitor brukar jag få ibland och de ser inte alls ut så här. Jag har liksom ganska stora (ca. 1cm diameter) röda upphöjda utslag. Vissa är sådär så de "fjällar". Sen har jag en massa små prickar också.
Mår illa som s*tan...men jag tror inte att det behöver ha med utslagen att göra...har mått ordentligt illa hela tiden nu i över en vecka...är nog mer stressrelaterat tror jag...ja och det kanske även utslagen är??
La ut en bild i bt på Maia i en katvigkombo, vad tycker ni? Passade det ihop eller har ni något annat förslag med vad jag kan matcha klänningen med?