Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nej !? Du menar väl inte det?
    Då är den för girly väl??

För övrigt. hur underbar är inte höstklänningen från MOLO?? Men 500:-, det tar emot alltså...

Buttelina skrev 2008-07-15 21:21:56 följande:
    är inte kantbanden lila?
  • Tildamamman

Menar ni att tanken inte ens slagit er?? *chockad*
    Superbra metod!! En post-it känns väldigt distasierad från pengar och kostsamshopping = uteblivna skuldkänslor.

Have to have girls!! Ordna straight ahead!! *beordrar*

lillronya skrev 2008-07-15 21:24:49 följande:
    Hahahaha vad klyftigt!
    [/citat]

Lina med Liten skrev 2008-07-15 21:25:25 följande:
    [citat]
    åh du tänker ju på ALLT
  • Tildamamman

Lila gillar jag ju på grabben annars. Men kombon blommor och lila. Beslutsångerst!!

Fast Lillebror har just nu bara suits om nätterna så kanske kanske han kan ha den ändå...

Buttelina skrev 2008-07-15 21:25:46 följande:
    500 tar emot, verkligen!lila är inte girly men blommor är
  • Tildamamman
    Kortnumret borde vara obligatorisk kunskap i skolan precis som betydelsefulla datum osv .
    isold2003 skrev 2008-07-15 21:29:40 följande:
    Säger detsamma, hämta VISA kortet? Jag kan mitt kortnummer utantill
  • Tildamamman

Ja, jag tror det va?
    Dessutom gör det inget om han blir homo. Bögar och präster verkar vara mer måna om sina mammor än genomsnittsgrababrna .

Lina med Liten skrev 2008-07-15 21:32:50 följande:

Då kan han va lite smyg-girly
  • Tildamamman

Jag klickade hem en skiphop i färgen blossom nyss. Tyckte den var så fin så jag högg en direkt. Men är den lika snygg i verkligheten?? .

• Tildamamman

nikki2006 - Jag brukar hota lite som de andra . Så söger jag att håret fastnar i maten om hon inte har det uppsatt (vilket stämmer). Att ha fullt med mat i håret är inte så roligt.

Gosmamma - Hoppas färgen blir bra. Ibland känns det lite vågat att inte ha sett.

• Tildamamman

Känns tryggt att ni också tycker det . Hade gärna sett den IRL innan beställning.
    Jag köpte den på Kiwikids, hittade den inte i Scerige, så jag hoppas leveransen funkar som den ska nu...
    http://www.kiwikidsgear.com/product/DUO/Skip_Hop_duo_Canvas_Diaper_Stroller_Bag.html#

Lina med Liten skrev 2008-07-15 22:43:45 följande:

Tildamamman: såg bild på väskan. Ser jättesnygg ut ju! Blir säkert kanon. Vart plockade du den?
  • Tildamamman

Någon som vet ngn mer än Pippilotta som säljer Oioi Hobo förresten? Jag skulle behöva en ny skötväska som matchar vår bruna vagn också . Den här Skiphopen går ju mer i gråskala .

Sorry för OT... Men som ni minns är garderoben knökad och jag shoppingsugen .

• Tildamamman
    Det gäller att lägga sig mellan hot och bedjande . Och ändå misslyckas man fullständigt ibland .
    nikki2006 skrev 2008-07-15 22:48:05 följande:
    Nej det stämmer lite till och maten kommer fastna hi hi. Och hon gillar inte att bli kletig, kanske en vinkel man kan prova
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10