Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God kväll!
    Hur är det med er?? Har alldeles för lite tid för nätshopping just nu *hur tusan kan det bli så??*

Vad är "have to have" just nu?? Kanske jag kan hinna med det iaf .

Nu! Mot bildtråden! .

• Tildamamman

Hej hej!
    Åhh TS! Vad TS-sugen jag blev nu då! Inte hunnit kika där på urlänge, än mindre köpa ngt. Egentid vid datorn behöver rioriteras snart känner jag

isold2003 skrev 2008-08-13 20:02:29 följande:
    God kväll! Idag kom det ett par paket med Molo från TS i brevlådan Trekvartsbyxor till stora killen till nästa sommar och linne/kalsonger med stjärnor. Inget som ska användas nu så rakt ner i byrålådan. Längtar så efter paket från Poppilopp med rymdprint och isbjörnar. Stora killen är jättesur för att jag köpte rymdprint åt lillebror och inte åt honom så jag kanske får lägga till en beställning till så småningom
    Vad roligt! Skönt att det gick så snabbt, hoppas att sambon blir lika glad Jag känner mig urgammal när jag ser vilka kurser man kan välja mellan nu, på "min" tid fanns ju bara utstakade linjer med fast kursplan.Så mkt fina barn och inköp i bildtråden, nu har jag missat ett par dagar så jag kan omöjligt kommentera ala bilder men jag älskar verkligen att se alla era sötnosar där!
  • Tildamamman

Åhh, så fin! Skulle man kunna ha som en inredningsdetalj någonstans .

gosmamman skrev 2008-08-13 20:24:55 följande:
    Funderar på denna till bebben när hon fyller år, visst är den fin. Men är den inte lite dyr?www.houseofhedda.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibuti...
  • Tildamamman

God kväll på er!

Angelinah dig har jag inte sett på evigheter, vi har nog sprungit om varandra . Flytt på gång?? Så roligt och spännande! HAr du bilder *nyfiken till max ju*.

Vi ska också flytta till större vill nu i höst. Så just nu håller vi på med försäljningen av nuvarande...

• Tildamamman

5?? Är du galen kvinna ? Hur har du lyckats med detta? Här har jag omvända problemet - barnen har för mkt som passar så jag smygshoppar och känner skuld .

jompa skrev 2008-08-17 21:13:39 följande:
    Jisses så shopping sugen jag är, tur att man ska in till stan imorgon annars hade nog jag storhandlat på nätet ikväll. Behöver lite långärmade t-shirts till sonen upptäckte jag idag när jag skulle namna ungarnas kläder inför dagisstarten. Han har bara fem stycken , och då måste det ju finnas några extra plagg på dagis i fall olyckan är framme.
  • Tildamamman

?? Shit! Synd att jag sålde vår för ett halvår sedan då .

Preggi skrev 2008-08-17 21:27:38 följande:
    Såg en begagnad kanin tröja i 80 som var uppe i nästan 400:- Helt sjukt ju... Jag har satte slut den 20e då har ju bb kommit iaf och en den 24:e trodde jag satte 25:e men det är svårt att räkna ibland tydligen.. haha!
  • Tildamamman
    Njae jag tror inte det...
    Om jag ska vara ärlig så har jag inte orkat leta reda på den ännu *måste göra, för den passar nog nu* . Kläderna ligger just nu i dubblar lager och superpressade så det är lite jobbigt att rota där *skäms*
    Buttelina skrev 2008-08-17 21:30:13 följande:
    hej det var ett tag sen sist du vill fortfarande inte sälja din rödsvart randiga molosuit va??
  • Tildamamman

Måste tacka än en gång för de lilarandiga brallorna förresten . Den matchande bodyn är på gränsen nu så jag plockade fram racerbilarna med randiga ärmar. Jisses så läckert! *kär*

Buttelina skrev 2008-08-17 21:30:13 följande:
    hej det var ett tag sen sist du vill fortfarande inte sälja din rödsvart randiga molosuit va??
  • Tildamamman

Äsch! Sälj billigt till mig så kan jag sälja på The T sedan *mohahaha*

Preggi skrev 2008-08-17 21:32:45 följande:
    Vi har en iofs lite större men den är så fin så den får bo kvar hos oss lite till.. Butte, kanske jag som la ut fel grejer. Får ladda en ny omgång istället. Jag är ju total nybörjare med separationsångest så det var bara de som jag kunde slita mig ifrån först som åkte nu..
  • Tildamamman
    Moi galen?? Det finns fler stollar här isf . Men då är jag ju i gott sällskap iaf!

Njae tror du? På brallsen har han sådant häng, medan suitsen stramas upp mer i grenen. Jag tror det blir bra, nu för tiden sover vi ändå mest i suitsens. Snacka om lyx egentligen

Sören, vad händer här ikväll förresten. Jag blev utkastad i flera timmar...
    Buttelina skrev 2008-08-17 21:40:39 följande:
    så lite så visst är det fina färger! men passar dom byxorna fortfarande så är rödsvarta suiten för stoooor, du måste nog sälja den innan du tröttnar
  • Tildamamman

Natt natt och lycka till! Förstår att det känns lite kul-pirrigt !

Preggi skrev 2008-08-17 23:12:42 följande:
    Nä, nu ska jag faktiskt ta och lägga mig så jag inte är jättetrött imorgon.. Godnatt allihop shoppa väl tjejer
  • Tildamamman

Jag gillar dina övertalningmotiv , men njae... får testa först. Köpte ju verktygen i strl 80 och de är snudd på gränsen till för små. Inredningshomo (verktygen du vet..) kallade mannen E för då han tyckte det satt väl slimmat .

Den svart/vita var grymt fin!! Kanske skulle ta mig ett race på TS?!

Buttelina skrev 2008-08-17 23:22:04 följande:
    myyycket uppvik i molos randiga strl 86   du måste göra dig av med din randiga
  • Tildamamman

Promissssse! :-P Att du inte passade på när 1klass reade?! Tror jag köpte den för 105kronor. Annars brukar jag inte köpa större strl och sparar, men kudne inte hålla mig.

Japp, den på bilden. Är den inte svart/vit?

Buttelina skrev 2008-08-17 23:30:03 följande:
    ja, jag skojar bara med dig men ha mig i åtanke om du säljer Svart/vit? den ovan menar du?
  • Tildamamman

Mörklila?? I löööve lila och Lillebror passar så bra i det. Jag går nog ta mig en Elerafftur innan läggdags då. Sen är det bann emig läggdags om jag ska orka med alla ungar som är som yra höns efter sommaruppehållet i morgon.

Natt på dig Butte! Dröm sött om Molos suits !

Buttelina skrev 2008-08-17 23:53:42 följande:
    jo jag köpte min strl 80 när 1klass reade. trodde väl att jag skulle tröttna om jag köpte en strl 86 också den ovan är mörklila/vit suupersnygg! finns hos eleraff
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10