Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angeliah - Du var mig allt på hugget

Butte - Hm, antar att du är storkund där .

• Tildamamman

Elva små troll mailade nyss ut om 40 rabatt. Men fri frakt gällde bara till juni... och det fanns inget annat att kryssa i om man bodde utanför Sverige.

Jag känner mig förvirrad ! Genomförde iaf beställningen och betalade utan frakt. Tror ni det går igenom?

• Tildamamman

Fanns ju inget annat att välja på... Ja, ja Marie brukar inte vara knusslig när det beger sig . Jag älskar EST :-P

Tjejtriss skrev 2008-07-07 22:09:52 följande:
    Ja det måste det ju göra! Deras misstag..
  • Tildamamman

Hej hej!
    Hur är livet i sommarstugan? Eller har ni kanske inte fått tillträde ännu?

Buttelina skrev 2008-07-07 22:09:37 följande:
    heeej
  • Tildamamman

Tjejtriss - Vilken karaktär du har ! Här blev det bara lite pelikaner och så några IdaT skedar till. Skedarna passar så bra i barnmunnarna här

Butte - Åhh, så mysigt!

• Tildamamman

God kväll!

Jag är totalt utmattad efter all panikrenovering. Shoppingsug har jag dock, men hittar inget jag vill ha i shopparna *konstigt*. KAn ni inte insprirera mig lite ?

• Tildamamman

De här underbara älgarna... Kommer de med ngn annan kant senare tror ni?

• Tildamamman

Nämen? Tyvärr måste jag nog sällskapa er . Varit dålig på danskshopping det senaste. Mest handlat Polarn och så inredningsprylar... Bättring!!

Tjollabolla skrev 2008-07-09 21:07:36 följande:
    Godkväll!
    Jag med *klappar mig själv och Jompa på axeln*Nikki; Gud vad trist med Molo! Vi ska till Helsingör nästa vecka, hoppas dom tagit in några nyheter... Nåja, annars finns det ju i Helsingborg
  • Tildamamman

Ja, älgarna lockar mig allt lite. Men har de släppt i tröjor redan?? *missat totalt*

VV låter också skoj. Springer nog dit och kollar om rean har blivit större .

Buttelina skrev 2008-07-09 21:32:22 följande:
    hej lite älgar till tösen och space till grabben eller lite villervalla kanske?
  • Tildamamman

Tjetriss - Såg att du var på g till Po.p för att kolla in basrand. Ligger de på hemsidan för beskådning? Rusar dit också...

Lina - Nej... jag ska väl inte vara otacksam. Jag säger som våra grannar sa när de vann på Postkodslotteriet. "Ja, det var ju alltid något"

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10