Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Det vågar jag inte lägga ut här
. Finns ju ett par tre Karlhamnsbor till i tråden... men ett inbox kan du får
.
Det vågar jag inte lägga ut här
. Finns ju ett par tre Karlhamnsbor till i tråden... men ett inbox kan du får
.
Jag älskar också blommor, men hatar rabatter
. Vi har tagit bort alla på vår tomt uton en.
Du får fota och lägga upp när ni fått den då! Hur stor är den?
Ja, jag hatar verkligen budgivning. Kan ju inte tänka på annat! Dessutom är jag rädd att man ska bli blåst på huset även om man har högsta bud eller att säljaren bestämmer sig för att sälja innan budgivningen kommer igång. Har nämligen råkat ut för en del sådana här grejer innan vi hittade det huset vi bor i nu.
Vilken strl ska jag ta på Nanoou nu då? Vi har alrig haft ngn suit av märket tror jag...
Grr, jag blev utslängd från FL och det var stört omöjligt att komma in. Gick och kollade på en dålig hyrfilm istället och lyckades somna
.
Skrev iaf så här till dig Butte, men det laddades aldrig upp då;
Gud så fint!! Ser väldigt välskött ut!
Så älskar jag panel som jag ser att stugan har mkt av. Vi har vitmålat panelen här både i tak och på väggar och det ger en sådan fin rymd i rummet.
Angående Nanoou...
Lillebror fyllde 1år i fredags och är ca 76 lång. Är det 86 jag ska köra på då?? Vågade ju inte beställla
utan svar härifrån
.
Skönt att höra att det inte bara är mig de kastade ut
!
Hm, ja Lillebror är ingen tjockis heller
. Tror han väger 8,6 kg. 86 blir kanske bra då... Jag tänkte mig nog en görna splashen och så de gula big, såååå fina!
Natt natt ronya!
Gahh! Beslutsångerst
!
Ska kanske invänta ett buttesvar då... Nu på sommaren blir suitsen bara pyjamas här så det är ju roligt om de ff passar i höst.
God kväll!
Ja, kalas är inte att skoja med
. Vi har haft megakalas här idag för båda barnen (Lillebror fyllde i fredags och dottern idag) med stora tjocka släkten och vänner *pust*.
Självklart! Fem plagg per nattat barn eller hur ser belöningsskalan ut :-d
?