Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Det vågar jag inte lägga ut här . Finns ju ett par tre Karlhamnsbor till i tråden... men ett inbox kan du får .

jompa skrev 2008-06-28 21:08:10 följande:
    Ahhh husletning, har du ingen länk?
  • Tildamamman

Jag älskar också blommor, men hatar rabatter . Vi har tagit bort alla på vår tomt uton en.

Du får fota och lägga upp när ni fått den då! Hur stor är den?

Ja, jag hatar verkligen budgivning. Kan ju inte tänka på annat! Dessutom är jag rädd att man ska bli blåst på huset även om man har högsta bud eller att säljaren bestämmer sig för att sälja innan budgivningen kommer igång. Har nämligen råkat ut för en del sådana här grejer innan vi hittade det huset vi bor i nu.

Buttelina skrev 2008-06-28 21:13:00 följande:
    jag har ju foto men de har fel filformat för att man ska kunna lägga in dom här på fl men jag kommer ta en massa foto när vi fått den Visst kan man inte tänka på annat när man är mitt uppe i det! Man går från skitglad, förväntansfull till nervös spännande! Yes den är MIN om du ska göra dig av med den Ajamaja har nog öppet
  • Tildamamman

Vilken strl ska jag ta på Nanoou nu då? Vi har alrig haft ngn suit av märket tror jag...

• Tildamamman

Grr, jag blev utslängd från FL och det var stört omöjligt att komma in. Gick och kollade på en dålig hyrfilm istället och lyckades somna .

Skrev iaf så här till dig Butte, men det laddades aldrig upp då;

Gud så fint!! Ser väldigt välskött ut!
    Så älskar jag panel som jag ser att stugan har mkt av. Vi har vitmålat panelen här både i tak och på väggar och det ger en sådan fin rymd i rummet.

Buttelina skrev 2008-06-28 21:23:03 följande:
    otbilder, men en del har velat se stugan så här kommer lite bilder här är den inbjudande ingången Uterummetvardagsrummetträdgårdenträdgården från en annan vinkel LÄNGTAR SÅÅÅ!!
    zvartaliljan - Usch så orättvist det här med sjukdommar är!

Isold - Quinna!! Intervallträning?? Spritt språngande galen ! MEN duktig!
  • Tildamamman

Angående Nanoou...
    Lillebror fyllde 1år i fredags och är ca 76 lång. Är det 86 jag ska köra på då?? Vågade ju inte beställla utan svar härifrån .

• Tildamamman

Skönt att höra att det inte bara är mig de kastade ut !

Hm, ja Lillebror är ingen tjockis heller . Tror han väger 8,6 kg. 86 blir kanske bra då... Jag tänkte mig nog en görna splashen och så de gula big, såååå fina!

lillronya skrev 2008-06-29 00:27:01 följande:
    FL har varit heltokigt ikväll tycker jag!
    [/citat]
    CamillaJ skrev 2008-06-29 00:28:11 följande:
    [citat]
    Jag tog 92 till Albin han är en smalfis.. 81 cm och 10.6 kg 1 ½ år.
  • Tildamamman

Gahh! Beslutsångerst !
    Ska kanske invänta ett buttesvar då... Nu på sommaren blir suitsen bara pyjamas här så det är ju roligt om de ff passar i höst.

CamillaJ skrev 2008-06-29 00:35:52 följande:
    Men i Big C så hade Butte 86 till sin kille de verka som dom är mindre i storlek jag vet inte ´det är svårt det där. Men kör du på 86 på båda då?
  • Tildamamman

God kväll!

Ja, kalas är inte att skoja med . Vi har haft megakalas här idag för båda barnen (Lillebror fyllde i fredags och dottern idag) med stora tjocka släkten och vänner *pust*.

jompa skrev 2008-06-29 19:39:33 följande:
    Hemma från kalas och en ungen i säng, den andra håller maken på med.Lite lätt huvudvärk efter kalaset, inte så konstigt kanske med massa ungar och varmt som attans.
  • Tildamamman

Självklart! Fem plagg per nattat barn eller hur ser belöningsskalan ut :-d ?

Helle skrev 2008-06-29 19:52:12 följande:
    Puh, maken i NY och jag har lyckats få ett barn i säng (den äldste), det borde ju kvalificera för lite (mer) shopping. Idag har jag varit i vår lokala butik och shoppat lite. Vågar väl nästan inte nämna det här (men jag gör det i a f ), men idag har jag köpt mitt första Moloplagg ever Det blev en heldräkt till Gustav, den gröna med stjärnor. Såå fin på, även om den är megastor nu. Tog 74 så den blir nog lagom att börja använda till hösten även om den säkert är stor då med (kan man ju hoppas i a f med hans tillväxttakt). Sen så blev det en Katvig hjälmmössa som jag hoppas är samma som den body som jag beställt från Matador. Och så blev det 2 plastisock leggings till grabbarna. 50% på leggingsen och Katvig-mössan och 30 på Molon. Nice De hade 30% i hela butiken, men man måste ju begränsa sig lite.Letade efter ett par Småfolktröjor som de inte hade, men ni är ju experter här inne. Var kan jag hittaden blåa med bilar den gröna med traktoreri 98/104Gärna på samma ställe el någonstans där de har fraktfritt el rea?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10