Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Gör så .
    J esssica skrev 2008-08-02 22:38:16 följande:

Ah okej men då gör jag så då istället
  • Tildamamman

Jag vet inte riktigt vad ni snackar om så egentligen är det dumt av mig att blanda mig i .

Men inte behöver det vara allergi. Ibland kan man få en reaktion av något och komma i ofas. För vissa är magen ok igen efter två dagar, för andra tar det längre tid.

Lina med Liten skrev 2008-08-02 22:39:25 följande:

OM det nu EVENTUELLT skulle vara så att det är allergi.... Skulle det komma pang bom bara då? För detta kom ju över en natt...
  • Tildamamman

Nej, är de så breda??
    Hur smal är din lille då om jag får fråga? Vår Lillebror är ganska slank av sig i foemen .

Incommunicado skrev 2008-08-02 22:42:12 följande:
    jag ahr en suit, jättefin, men ganska bred (jag har en smalis ) mololiknande i tyget annars.
  • Tildamamman

Ja, deras rea brukar ju vara ganska bra. Bra att du påminner mig . De senaste gångerna har jag inte orkat trots att jag fått sms-påminnelser.

Men jisses, kollade i H&M katalog idag. De är ju tusan dyrare än Lindex eftersom de varken har "tag3betalaför2" eller ständiga kuponger... Jag mindes H&M som tokbilligt...

lillronya skrev 2008-08-02 22:42:15 följande:
    JAg köper nästan bara när butiken här har halva priset. Då blir det nästan HM-pris på grejorna. Då är det ändå name it och me too som shoppas.
  • Tildamamman
    Låt mig tro det iaf...

Lina med Liten skrev 2008-08-02 22:42:31 följande:
    haha eller hur!
  • Tildamamman

Oj billigt!
    Men andas dessa? Jag har alltid varit så tveksam till dessa då jag tidigare tyckt att förskolebarnen blivit klibbiga och svettiga udner. Eller hur upplever du dessa?

Till dottern har jag alltid kört fleece och överdragsbyxa eller ofodrad galon.

lillronya skrev 2008-08-02 22:43:28 följande:
    De fleecefodrade regnställen kostar 379 fullpris och säljs nu på halva tex. Billigt!!
  • Tildamamman

Läcker kombo!!

Hm, ja, någon suit från Loui får det nog bli. De är ju såå fina! Praktiskt med mudden nertill också. Men inköpet får nog sparas för jag har fått stränga order om att inte handla upp reskassan . *stackars mig *

Incommunicado skrev 2008-08-02 22:49:18 följande:
    han är slank, t.o.m Katvig sitter löst:
  • Tildamamman

Klart man blir orolig!

Lina med Liten skrev 2008-08-02 22:49:44 följande:

Inte dumt alls...alla m åsikter är välkomna Jag är väl inte egentligen så orolig för allergi men tanken slår ju en...
  • Tildamamman

Nämen! Om benen är korta är det ju ingen mening med mudd nertill. Jag som trodde att man kanske kunde få till en liten puff....

Urläckra färger och print har de iaf!

Incommunicado skrev 2008-08-02 22:50:45 följande:
    LL är väldigt bred och ganska korta ben tyckte jag...
  • Tildamamman

Ja, de har en lista i butik som man kan skriva upp sig på.

Kanske man skulle prova luvtröjor?! Fast vi använder nog inte det så mkt. Inne har vi varmt även på vintern och ute blir det nog inte av... När använder ni dessa? Sommarkvällar?

lillronya skrev 2008-08-02 22:51:31 följande:
    Så du får smspåminnelse?! Smart! Då får du pallra dej dit nästa gång!Jag fyndade massor sist.På tal om det så har jag glömt att hämta Anjelins regnställ i butiken. Hoppsan då.Ja HM är inte tokbilligt alltid längre. Jag gillar lindex tag3-system.Fast HMs baskläder är toppen också för en billig peng.Deras luvtröjor för 79 kr är standard i våra garderober.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10