Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Gör så
.
J esssica skrev 2008-08-02 22:38:16 följande:
Gör så
.
J esssica skrev 2008-08-02 22:38:16 följande:
Jag vet inte riktigt vad ni snackar om så egentligen är det dumt av mig att blanda mig i
.
Men inte behöver det vara allergi. Ibland kan man få en reaktion av något och komma i ofas. För vissa är magen ok igen efter två dagar, för andra tar det längre tid.
Lina med Liten skrev 2008-08-02 22:39:25 följande:
Nej, är de så breda??
Hur smal är din lille då om jag får fråga? Vår Lillebror är ganska slank av sig i foemen
.
Ja, deras rea brukar ju vara ganska bra. Bra att du påminner mig
. De senaste gångerna har jag inte orkat trots att jag fått sms-påminnelser.
Men jisses, kollade i H&M katalog idag. De är ju tusan dyrare än Lindex eftersom de varken har "tag3betalaför2" eller ständiga kuponger... Jag mindes H&M som tokbilligt...
Oj billigt!
Men andas dessa? Jag har alltid varit så tveksam till dessa då jag tidigare tyckt att förskolebarnen blivit klibbiga och svettiga udner. Eller hur upplever du dessa?
Till dottern har jag alltid kört fleece och överdragsbyxa eller ofodrad galon.
Läcker kombo!!
Hm, ja, någon suit från Loui får det nog bli. De är ju såå fina! Praktiskt med mudden nertill också. Men inköpet får nog sparas för jag har fått stränga order om att inte handla upp reskassan
. *stackars mig
*
Klart man blir orolig!
Lina med Liten skrev 2008-08-02 22:49:44 följande:
Nämen! Om benen är korta är det ju ingen mening med mudd nertill. Jag som trodde att man kanske kunde få till en liten puff....
Urläckra färger och print har de iaf! ![]()
Ja, de har en lista i butik som man kan skriva upp sig på.
Kanske man skulle prova luvtröjor?! Fast vi använder nog inte det så mkt. Inne har vi varmt även på vintern och ute blir det nog inte av... När använder ni dessa? Sommarkvällar?