Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-08-20 11:38:10 följande:
    Det tycker jag aboslut, känns som det knappt kommit nåt alls, ialla fall inte så mycket som lockar mej.Ah, dom var fina, fast i baby tröja i såfall
    Ja tröja får det nog bli, det behöver vi verkligen!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-20 13:58:43 följande:
    ja jag är såååå nöjd. den är MYCKET smidigare än molo faktiskt! lätt för lillebror att röra sig i den!
    Vet inte om du ser vad jag skriver på Msn, mitt är knäppt. Ibland ser jag inte vad andra skriver och andra ser inte vad jag skriver. Är den inte supervarm? Är den vattentät? Alltså kan man ha den när det bara är slask ute o så?
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-20 14:16:15 följande:
    nä, jag ser inte vad du skriver, trodde du dissade mig vatten och vindtät. inte alls tjock.. tyckte den var snäppet tunnare än molo. perfekt med smidig dubbelknäppning fram när det är till små barn. jag är såå nöjd!
    Åhhh OM man skulle  
    Fanns den "bara" i lila och grönt?
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-20 14:22:09 följande:
    Hej på er BUTTE ---- Men guuuu' va söt han va i overallen Ångrar nästan att jag köpte po.p i år oxå... Kan han röra sig ordentligt i den, leka osv? Isf tycker jag du ska behålla den, brukar ju bli smälkallt först rätt sent på säsongen och det är ju rätt långt dit fortfarande.TJOLLA ---- Visst va du ute efter smidiga ej för varma vinterkläder? Name It har fleecefodrade överdragskläder som ska tåla -10 grader med bara tunna bomullsplagg under så det räcker ju ett tag om man bor söderut i landet tror det var typ 349:- oxå, billigt o bra!
    Tack för tipset! Jag vet verkligen inte hur jag ska göra med vinterkläder. I vintras var dte ju inte alls kallt. Men ändå ett par dagar som kräver overall. Så därför tänker jag att kanske är det bäst att satsa på en lagom tjock overall som oxå tål vatten och vind och snö (om vi nu skulle få nån i år). Men den kan ju inte vara för varm... Det är ju ändå smidigast med overall än att dra på både byxa och jacka. Och att röra sig i oxå...
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-20 14:36:14 följande:
    Jag är också sugen på Hummel overallen, fast grå eller brun
    Finns det? Var?? Jag hade gärna haft den lila men när jag klämde på den på bombom sa sambon ALDRIG
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10