Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-08-20 21:40:17 följande:
    Å TJEJER... Tror ni ida kommer i en 92:a vantfleece overall???
    JA det tror jag. Annars är det ju bara att skicka tillbaka!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-08-20 21:42:41 följande:
    Det tror jag, bebben skulle nog iaf komma i en för hon e ju rätt kort men så är hon ju tjock istället . 92 är väl typiskt en "2års storlek"
    Ja Milo har ju 92 i sin lurvoverall, så det borde ju inte skilja så mkt mellan dom... Och den är det gott om plats i.
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-08-20 21:43:55 följande:
    jo iofs.. men jädrans jobbigt med hitoditskick ju men jag vill ha den!! Bella får ju jackan så då kan dom matcha varann
    Den kommer sääkert passa! Det kan ju vara värt att testa! Klart dom ska matcha. KÖP NUUU!
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2008-08-20 22:10:53 följande:
    Hrmmm, jag får nog inte svara på den frågan riktigt Men en hint kan vara att ta en titt i min pres. Finns i fler färger men inte där jag har hittat min
    Jag har svarat henne Jobbigt sits det där
    Duntoffla skrev 2008-08-20 22:06:10 följande:
    Ja, de är så fina men du kanske ska vänta tills du betat av din lilla lista.Skulle egentligen vilja se hur den grå blivit efter tvätt...Är det fortfarande ingen som tvättat sin grå med gröna och rosa stars?Och vad matchar man till den grå utom den grönrandiga med muddar?
    NS såklart!!! Jag ska nog försöka tvätta lite imorgon mellan varven. Hmm jag funderar dock, vad tvättar man den med?! Den och orange/röda byxorna vet jag inte riktigt vart jag ska placera
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-08-20 22:17:42 följande:
    Jag får ihop en hel tvätt m orange-aktiga plagg...har man snöat in för mycket på en färg då?
    Hehe det får kanske jag med iofs...
  • Tjollabolla

Godmorgon! Idag fortsätter dagisinskolningen. Vi har fortfarande inte lämnat, får se om vi ska gå ifrån en stund idag. Jag tycker det är lite rörigt, vi är 7 barn som inskolas samtidigt på samma avdelning, så med alla föräldrar och barn och fröknar så är det ju väldigt mkt folk. Jag tror inte ens Milo vet vilka som är fröknar och vilka som är föräldrar...

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-21 08:35:37 följande:
    Nääääh, nu är jag SUR.Vad sjutton ska Liam ha för kläder nu då?Molos har jag köpt allt som jag gillar, Katvig vågar jag inte köpa eftersom jag blivit så besviken på deras kvalite och Småfolk lär väl inte passa Liam om dom ändrat modellen till kort och bred.
    Va?! Har dom?!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-08-21 08:40:13 följande:
    Ha ha ha Ida e för rolig alltså!!Jag stänger av tv:n då ingen kollar, då kommer hon rusandes "ba göj du mamman, Ida tolla bob-bobben" å blänger surt på mig De är svamp bob på tv o de är Idas favvo
    Men åå! Sötnos ida! Så kärt att hon pratar så mkt, jag är riktigt imponerad!

Nu är det dagis dax!
  • Tjollabolla

Hej hopp. tillbaka efter inskolning. Lämnade lite idag och Milo brydde sig inte först, men sen blev han superledsen så då fick dom komma och hämta mig. Åh suck. Jag pallar inte. Jag skulle gjort vad som helst för att få vara hemma mer!!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10