Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-05 21:01:39 följande:
    *mutter mutter mutter*Avis jööh, med mina händer ingenting.
      Utropen är ju bara på en krona. Det kanske förblir så och jag får praktiskt taget skänka bort plaggen

Hmm...undrar hur Bugga-prylarna går nu? Har ett par saker att bli av med...
  • Duntoffla
    NovJenny skrev 2008-08-05 21:05:47 följande:
    Hej! tack som frågar, bara bra med oss. Med Er? 
    Här är det bara bra. Har suttit och lagt upp på T. Nu är jag shoppingsugen!
    Jen80 skrev 2008-08-05 21:06:52 följande:
    Liam måste nog ha den bruna lurven med blå kantband som finns på Rumbas startsida. Sååå tuff ju!!Skulle provat Ilons gröna och se om den ff är lagom annars får den gå till T. Får nog bli en omgång med lite höst/vinterkläder där snart. Har bl.a Ilons "gamla" (typ helt oanvänd) Molo-overall. Känns inte som att Ava kommer få ha den och det blir fel iaf med storlek och så. Den borde man väl ändå få lite för.
    Den ser jättefin ut. Är sugen på den till Noel.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-05 21:11:42 följande:
    ohhhh snart då färgerna som kommer är blamörkgrå med blå resp cerica kantbandlila med röda kantbandmörkare grön (typ lindex babyvelourbyxor) med svarta/mörkgrå kantbandljusgrå med mörkgrå kantbandturkos med gula kantbandATTANS snygga är dom
    Är det alltså en mörkgrå och inte brun man ser på Rumbas sida? *måste ha*

Vilka priser brukar det vara på dem? 499 va?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-05 21:14:52 följande:
    mm tror den är mörkgrå. kan dock ha fel för bilderna i katalogen är inte helt klara 399 på baby väl?
     Ännu bättre

Funderar på en grå och ev en turkos. Det beror på hur stark turkos den är.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-05 21:30:39 följande:
    den är skarpt klar turkos. ungefär som den turkosa randen i molos turkos/lila randiga eller de turkosa med stars
    Perfekt! Gillar inte mesiga turkosa färger
    karmasus skrev 2008-08-05 21:39:27 följande:
    Någon som har koll på vilka färger som Katvig kommer i nu till hösten? har sett brun/brun, blå/grön och röd/ljusblåOch är det bara jag som tycker att de höjd priset lite väl mycket? 199 kostade en suit innan och nu 230?
    Det beror på att de tydligen blivit helt ekologiska. Synd... ja, eller bra men synd att de blev dyrare.
    Lourdes skrev 2008-08-05 21:39:18 följande:
    Tror att det är bilden som är dålig. När vi var där sa hon att en del kläder blev lite sämre på bild än de var IRL. Ex den grå/brunrandiga bodyn så det kan mycket väl vara så i även i detta fall
  • Duntoffla
    gosmamman skrev 2008-08-05 21:41:01 följande:
    Är det bara för mig som fl krånglar?
    Tror att det strular för många lite då och då. ibland verkar man vara själv här. Eller så sitter alla på T
    Jen80 skrev 2008-08-05 21:39:05 följande:
    Nu vaknade Liam och var jätteledsen. Säger att han har ont i halsen och visar även bakom öronen. Har varit lite konstig i ögonen också, så först trodde jag det var där han hade ont. Tror ni man behöver åka till läkaren imorgon. Åh, så dumt för sambon åker iväg och jobbar imorgon. Typiskt! Fick ju inte kolla i hans hals, så jag vet ju inte hur han ser ut...Åh va jag längtar till lurvjackorna. Liam ska ha den grå helt klart! Ilon måste ju också få en ny om hans 86:a är för liten. Och Ava, lilla Ava MÅSTE ju ha en . Nä, nu känner jag mig ännu fattigare! hur ska detta gå?!?! Behöver pengar!!!
    Stackarn! Kanske bäst att kolla upp i och med öron och ögon. Krya på sigkramar från oss!
  • Duntoffla
    gosmamman skrev 2008-08-05 21:55:15 följande:
    Nu ska jag ta o hänga tvätten och sen sova tror jag. Känns att hösten är på intågande, mörkare kvällar, kallare ute, sambon jobbar och trötta mornar Godnatt på er
    Go natt!

Butte- vilken storlek i Molobyxor har du till Bia nu? Funderar på om N ska ha 80 eller 86...Fundersam
  • Duntoffla

Jen80 skrev 2008-08-05 21:57:36 följande:
    Ingen som vet ang. tillfällig föräldrarpenning? Åh, va jobbigt! Nu är Ilon vaken efter att ha gallskrikigt. Vet inte om han också har ont. Fick iaf Panodil, för han har också varit konstig i ögonen så det kanske är nåt hos honom också. Han brukar inte vakna bara sådär. Usch, varför just när sambon ska åka iväg och jobba. Jag sitter ju verkligen fast här ute. Jaja, får se hur de mår imorgon...
     Vet tyvärr inte alls Du spökar!!

Mummy

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-05 22:00:11 följande:
    har 86 men 80 funkar också. 80 till noel räcker i det randiga
    Perfekt! Det fanns bara 80 kvar på LLM

OT- någon som vet några fina bra pyjamaser med dragkejda? Måste hitta några nya billiga nu? Har ngn varit på Kappahl på sistone?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10