Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Incommunicado- Stock cars ser superfin ut.  Hoppas på att få se den på senare

Filip07- Söt kille (trots lite arga miner  )i  Molo och Småfolk.

Angelinah- Fin regnflicka! Visst är den så fin den brunrandiga bodyn/tröjan? Funderar på byxorna till min tröja 
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-08-05 17:36:16 följande:
    Tack Ja den e vrålsnygg!! Jag funderar på suiten åxå.. Man kan ju sova i den
    Hmm...undrar om den finns i din storlek

Funderar också på Tradera. Hade tänkt vänta men man kanske ska ut med lite i alla fall? Är sugen på att shoppa lite nytt

Loveliva- Den nya katvigen ser jättefin ut. Hilda är superfin som vanligt

Kissekatt- Fin machande bebis i BT!

Nilam- Söt tjej i coolt Moloprint!

Gosmamman- vad synd att byxorna var så stora. Du som letat så...

Ängeln- Fina Liam i Katvigränder. Han matchar ju den randiga krokodilen eller vad det är...

Jen- Jättefina killar i Småfolk och Molo. Kul med oväntande matchningar! Ilon blev superfin i planeterna. Vad tyckte sambon?
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-08-05 19:54:40 följande:
    de va så lite så    bra att dom kom fram *puh* blidde lite nervös där
     Ser det framför mig- Anna iklädd en randig Molosuit i storlek 38/40.
  • Duntoffla
    Jen80 skrev 2008-08-05 19:56:20 följande:
    Duntoffla: Äh, som alltid så tycker han väl det är ok när det väl kommer på . Jag tycker den var grymt fin på och särskilt nu när han är lite solbränd. Angelinah: Nähe?!?! Kunde jag aldrig tro . Men åh, hjälp mig!! Vilken är finast?? Grå/brun Molo eller turkos/lila???? Nu har han ju planet-tröjan och ska ha de randiga byxorna till. Kanske kul att köra med en helt annan färg eller samma som byxorna så man kan ha de ihop.... hmmm...
    Det brukar vara så. Det är underbart i färgerna spacetrycket. Till den tröjan röstar jag på turkos/lila men personligen gillar jag det grå/bruna mer.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-05 19:57:22 följande:
    GodkvällJag håller på att lägga ut lite på T nu, hoppas det går bra.Behöver lite mera shopping pengar.Ah, det är ju Katvig krokodilen jööööh, matchar perfekt med Katvigs mint/gröna
    Snacka om knasig mamma som köper leksaker som matchar kläderna
    gosmamman skrev 2008-08-05 20:02:05 följande:
    haha, en regnbågsfärgad skulle se kul ut. Själv skulle jag kunna tänka mig en svart midiappel suit På tal om gamla midiappel, nån som har en lila, svart el brun midiappel som ligger o skräpar??? Plinga isf
    Haha...särskilt nu på Pridefestivalen i Sthlm Ja en svart midiapple skulle du klä bra i
    loveliva skrev 2008-08-05 20:03:37 följande:
    Okidoki har allt verka det som
    Åh de hade regnbågen i 86. Synd att jag bojkottat den affären...
  • Duntoffla
    Ängeln- sorry om vi har samma plagg ute på T snart men jag hade redan lagt i Powerlistern och orkar inte lägga upp det igen. De kommer säkert gå bra bägge två
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-05 20:23:06 följande:
    Det är ingen fara Uuuh, T gör mej bara nervös just nu, vill ju ha bud direkt.
    Hade ändå tänkt lägga ut den nästa vecka och då hade ändå din varit kvar.
    Ja, det är alltid kul att se att det drar igång även om det är mest ökning på slutet. Men din fleece borde ta fart. De brukar vara poppis. Synd att den inte var större...
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-05 20:35:55 följande:
    Jopp precis, man kan ju inte vänta på att alla konkurerande plagg försvinner, då kan man ju aldrig lägga ut nåt Mm...hoppas verkligen det, dom brukar ju gå för rätt ok peng. Tycker också det är synd att den inte va större, för då hade jag behållt den
    Ja det är ju klart förstås
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-05 20:41:05 följande:
      När var det nu dom nya lurvarna skulle komma? O vilka färger var det?
    Jag vet inte riktigt. Undrar jag också...
    NovJenny skrev 2008-08-05 20:43:46 följande:
    Fiiina bilder i bildtråden, som vanligt! God kväll på Er! Har städat hela huset idag och nu tänkte jag börja fixa lite med Lillys rum tror jag. finns så mycket att göra men nu är mycket gjort iaf.
    Go kväll! Allt väl?
  • Duntoffla
    isold2003 skrev 2008-08-05 20:52:15 följande:
    Passar på att lägga ut lite på T jag med. Har ju lite större strl än de flesta av er så jag är nog ingen konkurrent. Kör bara några få plagg nu, orkar inte mer, men behöver finansiera mitt lyxlinne som kommer att bli världens dyraste
    Haha...Det kan det vara värt. Hoppas nu att grabben gillar det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10