Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jacao skrev 2008-08-04 21:02:25 följande:
    Tack alla söta Han hade cancer, obotlig. När han fick diagnosen gav de honom 4månader... men han levde 2½ år till... så han var verkligen en kämpe! Han fortsatte leva som han ville och lät inte sjukdomen stoppa honom. Men det är tomt, och overkligt, har nog inte riktigt förstått det än.Så mycket fina barn och kläder i BT, som vanligt. Har inte hunnit med att handla så mycket nytt. Det jag vill ha finns inte i de svenska shopparna, men jag hoppas att det kommer!
    Usch det är så hemskt med cancer! Men vad starkt att han kämpat så och "fått" 2 år till. En del verkar klara mycket på ren viljestyrka och att hålla modet uppe trots svårigheter.
    *massa kramar*
  • Duntoffla
    Lourdes skrev 2008-08-04 21:08:31 följande:
    Tack, Ja fy satan deppigt värre!Sonen måste nog ha en Molo fleece! Vart finns mycket nytt Molo?
    Klart han ska ha en Molo fleece! Fast lurvarna (om det är dem du är ute efter) har inte kommit än. Dock finns vanlig fleece. Eleraff, EST, Rackamaja, Matador och Poppilopp har fått in en del.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-04 21:15:39 följande:
    Godkvällo WOW, äntligen kom jag in på FL, har försökt sen kl 19 .Vad händer här då?
    Oj vilket knas! God kväll!

Jag sitter och lägger upp saker i Tradera Powerlister och kikar in här då och då. Ingen shopping idag.
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2008-08-04 21:25:56 följande:
    Nej jag förstod att du hade problem. Har det löst sig???
    Ja tack! Nu kom jag in i programmet. Visste inte att man måste öppna det igen via Powerlister.
    ängeln83 skrev 2008-08-04 21:28:08 följande:
    Mmh, var måttligt irriterad ett tag, men nu har jag lugnat ner mej lite Va du är duktig, jag sitter fortfarande och velar angående lurven *velmajja*
    Haha...jag förstår dig. Jag kommer aldrig kunna sälja min lurv även om den kommer vara för liten i höst. Men det är också ett av de få plagg jag sparar.
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-08-04 21:39:02 följande:
    Å äntligen sover ett stycke bubbla, jösses vilket humör damen fått Gubben ringde och han kommer visst hem redan i morrn, skönt å slippa hela veckan ensam Hopping sugen e jag MASSOR, men de finns liksom inget jag absolut vill ha just nu Härliga Bilder i BT!!!
     Jaså, trotsålder? Här är en annan som kan vara hin håle själv ibland. I de lugnaste vatten...

Skönt med sällis redan imorgon. Du har väl i princip allt nytt som kommit ut

Ängeln-Liam är jättefin i rött! Det borde du ha oftare Och snacka om bra byxor som passar till allt!
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2008-08-04 21:43:12 följande:
    Är lite sotis på att du är färdig för jag sitter här med min hög och skall lägga in på onsdag eller nåt. Verkar jobbigt denna gången har så mycket som skall ut suck
    Jag är långt ifrån färdig tyvärr. Har massa kvar att lägga in...
    nikki2006 skrev 2008-08-04 21:45:34 följande:
    Har aldrig brytt mig innan men nu med molo och aktvig så gör det lite ont i hjärtat varje gång något är för litet och måste säljasKänns som att man är förälskad i klädernaÄr jag psyko eller känner ni igen er????
    Ja, jag känner igen mig och ja-vi är lite psyko
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2008-08-04 21:59:26 följande:
    Jag misstänkte det. Tråkigt för dig att du inte är färdigFår man bara in dem så är det ju lugnt sen ju. För att skicka iväg är ju bara kul. Ja jag får väl ta tag i det en dag då suck
    Fast att packa är sådär kul. Det enda roliga är att följa auktionerna och när pengarna kommer in Penga mun
    nikki2006 skrev 2008-08-04 22:01:48 följande:
    Ni får ha det så jätte kul.Nu måste jag sova för här är det aldrig sovmorgonGod natt och sov gott
    Go natt!
    Preggi skrev 2008-08-04 22:03:08 följande:
    Godkväll!Äntligen kom jag in på FL igen. Vad shoppas här? Orkar inte läsa tillbaka.. Här shoppas inget idag. Har lovat mig själv att jag ska sälja först innan det kommer hem mer. Just nu är det bara molo och NS på min önskelista.
    God kväll! Vi har samma märken på listan då
  • Duntoffla
    Angelinah- Vilken fin tjej i massa molosar! Åh, vad jag hoppas att Noels stövlar kommer att passa. De är ju så fina!

Svisch- Vad fin tjejen är i Lindex ekorrar och Molobralls!
  • Duntoffla
    Jen80 skrev 2008-08-04 22:20:56 följande:
    Men regnbågskläderna tycker han ff är skitfula . Jag som är lite sugen på tröjan...
    Min sambo tyckte regnbågen var skitful när jag visade honom på nätet. Nu älskar han den! Jag sa att jag skulle sätta ut suiten på T och han opponerade sig. Men blev lugnad när jag sa att det blir en ny i större storlek. Så KÖÖÖÖP! Han kommer ändra sig!
    Preggi skrev 2008-08-04 22:18:17 följande:
    hihi jag känner mig stolt jag med. Hittar mest tröjor jag vill ha men vi måste ju ha byxor att matcha med.
    MOLO Regnbågssuit
    MOLO Spacebody
    MOLO Lurvjacka
    MOLO stjärnor om de kommer i body
    Kanske cirkussuiten

NS denim jeans

That´s it!
  • Duntoffla
    Jen80 skrev 2008-08-04 22:27:17 följande:
    ängeln: Tack ! Ska se om eleraff får hem tröjan annars får det bli från Matador. Är sugen på rymdprintet, men sambon gillar det inte. Kanske ska gå emot honom lite och ta rymdtröjan till de randiga byxorna. Det är ju lite roligare med det printet ju...Men jag oroar mig mest för att stl 92 i bebiströjan är på gränsen till Ilon. Måste se vad han har i Molotröjorna som ligger i garderoben. Vet att det inte är mycket att växa i i dem iaf... Hoppas det är stl 86!
    Han kommer säkert ändra sig om rymdprintet också. En del måste man se IRL. (fast det kanske han gjort...)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10