Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-08-05 10:45:50 följande:
    Jo iofs... Kan ju va lite mysit åxå med murrigt ute Mest orolig över att vädret ska vara likadant nästa vecka när vi är i Varberg, då e de inte skojsigt
    Ja, ett par dagar är ok sen tröttnar man. Och ska man bort är det inget kul. Det känns som om man vill göra upp en brasa men det är ju ändå rätt varmt. Kolla hur torsdagen ser ut. Vore som sagt kul att se er igen innan ni drar iväg.

22 måste de gå på. Jaja...det blir ju säljaren som får stå för det.

Är det ngn som vet var man kan hitta Molos regnbågesuit i 86? Gärna fraktfritt!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-05 10:54:06 följande:
    ohhh den hade noel varit sååå fin i
     Tror du? Bara han inte blir för blek i den... Skulle nästa vilja se den IRL
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-05 11:04:29 följande:
    nädå!! är han inte blek i domino så är han inte blek i cirkus!! åhh jag vill ha allt i cirkus... byxor komsi komsi
    Men den är ju murrigare i färgerna. En del ljusa färger försvinner han i. Hmm..kanske ska våga testa då? Var köpte du din?

har du body också?
    NovJenny skrev 2008-08-05 11:07:33 följande:
    Jag blir tokig på att leva fattigt. längtar tills nästa månad då sambon också drar in lite pengar till mig. Vill ha så mycket nytt, och Noah behöver mycket nytt också så det är inte bara mitt begär. ha ha.
    Samma här. Vill ha lite pengar snart men from nästa månad kommer vi ha 2000 extra i utgift i 4 månader pga bilhelvetet som behövde lagas. "Nya" bilar är skit! Tacka vet jag gamla häckar från 80-talet.

Vad är du sugen på för kläder?
  • Duntoffla
    loveliva skrev 2008-08-05 11:11:36 följande:
    Inte svämmar det över! Har ju rensat i 2 dagar nu + att sambon har gått med på att köpa en byrå till Ikea nästa! Älskar deras Malmbyråar!
    Spökfia! Du spökar ju jämt numera. Haha...så det är ut med det gamla, in med det nya som gäller? Jag håller på att rensa här också. Och sen ska jag verkligen bara köpa sånt han behöver.  Ja och i Sverige dansar isbjörnarna på gatorna...

Vi har också Malmbyrå men det ska även bli en garderob när vi fixar N´s rum. Vill kunna hänga upp saker också.
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-08-05 11:25:02 följande:
    God middag! Idag har vi varit o lämnat prover hos läkaren... Stackars Thea-det va det värsta hon varit med om. Men nu är det gjort iaf
    God morgon!

Men stackars Thea! Hoppas att de hittar ngt som de kan åtgärda lätt. (missförstå mig rätt) Det kanske är ngn liten bakterie som härjar.

Hur är det med dig då? Forfarande snorig?
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-08-05 11:29:43 följande:
    Hon har haft dålig mage ett bra tag. Inne på sin 11e dag nu. SÅ läkaren tyckte det va lika bra o köra en omgång på henne. Blod o bajs... ryyys för det första. Ingen roligt upplevelse...
     Usch! Skickar en kram till er båda
    loveliva skrev 2008-08-05 11:33:33 följande:
    Ja, jag fattar inte varför det alltid som är jag som ska spöka Ja lite ut med det gamla och ganska mycket in Sparar gobitarna till syskonen. Hildas urväxta kläder säljs det mesta, har kommit fram till att inga mer bebisar ska tillverkas här
    Jo men tänk en till liten Hilda? Det vore väl mysigt?
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-08-05 11:35:24 följande:
    hostig o bedrövlig... men ingen större fara.usch ja det va verkligen synd om henne! Till råga på allt så lyckades den där remmen som de drar runt armen nypa fast sig i skinnet när de skulle ta loss den. Så den hängde där på undersidan av armen i hennes stackars skinn och gick inte att få loss! Det tog lååång tid och hon gallskrek ju såklart! M gel fick de tillslut loss den
      Men lillgumman då! Nu får ni bli friska allihopa.
    Incommunicado skrev 2008-08-05 11:39:26 följande:
    jag köpte 2 st sydvästar för 55 kr st på Pippilotta, de hade portofritt just då iaf. Det är billigare än Lindex.
    Tack för tipset! ska kolla färger där.
    SmillaMilla skrev 2008-08-05 11:33:54 följande:
    Vilken färg är det på denna? rosa/grå?rackamaja.se/oscommerce_st/catalog/images/030...
    Tror den är rosa/grå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10