Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lourdes skrev 2008-08-05 12:15:56 följande:
    Kommer dock inte ihåg namnet...Generad

Jag gör detsamma. Det känns ju som höst nu.
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2008-08-05 12:20:16 följande:
    samma här, träningen blir pannkaka när man är hemma, dels blev det ett tag för mt fika och soffpotatis över mig, dels är det svårt komma iväg, få lite tid för sig själv...
    Vi har ju Minisats där man kan lämna in barnet men då finns ju alltid "risken" att man får hämta ut barnet om det blir missnöjt. Noel har varit där ett par gånger. Tränade igår och nu ska jag komma igång igen. Min rygg behöver det om inte annat. Får jag till 2 ggr i veckan mot 4-5 som jag tränade innan Noel föddes så får jag nog vara nöjd.

Pippilotta hade frakt nu... Iofs bara 11 kr men jag ska se om jag hittar det på annat ställe där jag ändå ska handla mer.

Kommer du ihåg av LIndex sydvästen kostade?
  • Duntoffla
    jacao skrev 2008-08-05 12:29:26 följande:
    Beställde precis tre nya molo tröjor till stora sonen.Turkos med stjärnor, domino och rymdtröjan. Hoppas på snabb leverans, vill ha dom nuuu
    Åh tjusiga!
    Lourdes skrev 2008-08-05 12:15:56 följande:
    Det ÄR väl en kille? Annars får jag ju skämmas...
  • Duntoffla

Tillbaka efter en helt meningslös tur till det lokala Lindex. Ingen sydväst i rätt storlek och inga vantar heller

lillronya skrev 2008-08-05 15:42:48 följande:
    Goddagens!!Strömmen gick hos oss kl 20 igårkväll och nu har vi äntligen fått tillbaka den!!!Fy vad det är trist att vara utan!
    Goddagens!

Tänkte faktiskt på dig när jag hörde på radion idag att folk var strömlösa söderut. Skönt att strömmen är tillbaka nu så¨att du kan shoppa

Incommunicado- vilken färg på sydvästen köpte du från Pippilotta och hur var storleken? Funderar på den röda. Hittat några bra regnvantar också?

Ang gravkilon så är mina borta men jag hade några kilon jag ville gå ner innan. Jag är inte överviktig direkt men det sitter lite där jag inte vill att det ska sitta
  • Duntoffla
    Lourdes skrev 2008-08-05 15:52:50 följande:
    Ok. O duger bra
    Incommunicado skrev 2008-08-05 16:10:33 följande:
    sydvästen var normal jag köpte 74/80 tror jag, eller var det 44/46? mins inte hur stlken var skriven. Jag köpte marin och har provat. Regnvantar har de också, jag beställde/betalade men står på turlista, de skulle få in ny leverans.Jag avr överviktig och ahde gått ned det emsta när jag blev gravid, hade tränat en längre tid då. Med grav gick jag upp massor igen och visst gick jag ner en hel del men sen kunde jag inte träna eftersom det var kejsarsnitt och jag ombads vänta i 2 mån, därefter hindrade min son mig - han kunde inte sova utan mamma och kan inte ta napp el flaska så det tog 6 mån innan jag blev såpass fri att jag kunde gå ut utan honom. Jag kompenserade det med mkt fika. Jag håller på att fixa till det nu. Vill bli smal igen, det var gött! Fast då ska jag ju bli gravid direkt igen, förhoppningsvis, haha!
     De stod i 46/48 eller 50/52. Får nog bli där. Måste bara mäta Noels huvud först.

Förstår att träningen blivit åsidosatt efter snitt och en ammande son.  Det har blivit en del fika här med
  • Duntoffla
    isold2003 skrev 2008-08-05 16:28:49 följande:
    Spara! De är fina trots att de är rätt breda i modellen.
    Visst hade din ena son såna? Har för mig att jag sett det...

Oj, en mega citron här hemma!

Dags att gå
  • Duntoffla
    isold2003 skrev 2008-08-05 16:28:49 följande:
    Spara! De är fina trots att de är rätt breda i modellen.
    Angelinah skrev 2008-08-05 17:02:26 följande:
    Hellu i tråden Haft syster på besök hela dagen här *trevligt*  bjöd henne på lite pasta med scampi i olja och vitlök *gottigt* Varit ute i regnet, brr.. riktigt kallt e det ju!! Undrans hur mycket vatten de finns där uppe i himlen egentligen  har säkert regnat ett dygn nu nonstop..Härliga bilder i BT som vanligt!! Ett riktigt lyckopiller den tråden Behåll!!! Sååååå coola   
    Ska fundera lite till. Gillar ju vant-fickorna.

Trevligt med besök och maten lät urgod!

Vår gräsmatta är som en pool snart. Var ute en stund men inser att det inte funkar så bra för N utan stövlar.
    Buttelina skrev 2008-08-05 16:40:44 följande:
    denna menar jag! men den är ju grön på framsidan
     Goding!
    isold2003 skrev 2008-08-05 16:39:14 följande:
    Ja, jag hade dem till lillkillen. Superbreda men så snygga ändå! Tyvärr vägrar han att ha hängselbyxor, jag har försökt flera ggr men det går bara inte, han sliter i axelbanden tills jag tar av dem
     Vad synd!  Man kan ju inte tvinga dem...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10