jag fotade 30 st idag tog ju 1,5 timme typ att syna och fota. Sedan 1 timme att lägga in i powerlister, det tyckte jag fick räcka. Har säkert 50 plagg till som skall ut....
Fast det brukar gå ganska fort. Använder man powerlister, automatiskt vinnarmail och packlistan så underlättar det verkligen Gubben åker till USA den 25:e och extra shoppingpengar dit var välbehövligt kamera hägrar..
Visst underlättar det! Men det riktigt tråkiga försvinner ju ändå inte. Dvs granska & fotografera "skiten"
Gokväll tjejer!En lite ot fråga. Om man lägger ut en annons på t och glömmer att skriva att plagget är namnat och lägger till det sen kan högste budgivaren häva köpet då?
hur sent skrev du det? Efter att vinnande bud va lagt eller?
Svamlar vidare...Har man skrivit i auktionen att plagget ej är namnat och sen ändrat sig, så tycker jag nog att köparen har rätt att dra tillbaka sitt bud. Egentligen är det väl inte väsentligt, men för goodwill. Om det däremot inte står något alls ang namning innan så tycker jag inte att köparen kan räkna med att plagget är onamnad, om nu plagget är använt.
Jag köpte en ny Småfolk-tröja på Tradera (den som även varit hemma hos Butte och vänt) och den visade sig vara namnad Då blev jag dock lite irriterad, eftersom jag köpte den som ny..
Säljer man varan som ny så förväntar man ju sig det som köpare.... inget konstigt i det! Jag hade också surat till...