Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nika skrev 2008-08-14 10:48:10 följande:
    appropå pyjamas..min kattflicka hade igår tagit av sig kjolen på dagis och sprang runt och så ut som en jättebebis! Inte fint alls ....men ganska sött när man är 110cm lång
    haha så sött!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-08-14 10:50:33 följande:
    Här är den. Dock var denna den storlek jag skickade tillbaka för att den var för stor. Nya sitter bättre och flyter inte ihop lika mycket
    är tröjan stor i stl?? el tog du först en stl större än han normalt har?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Dunis: ja ok! Då är det ju 80 som gäller här med... Hur stor är Noel nu på tal om storlekar

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

God kväll tjejer! Här va det fart ikväll

Humla: *räcker över priset för dagen sötaste bild*

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjejtriss skrev 2008-08-14 22:02:03 följande:
    Ja, lite synd på alla Småfolk-tröjorna men de sitter verkligen illa Tänk att de kan växa så mycket på ett par månader..
    mmm vet hur det är... De som är ngt mindre i stl har jag fått börja lägga ut på T. För korta i ärmarna. Frågan är om hon tältar i 86/92...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjejtriss skrev 2008-08-14 22:05:02 följande:
    Lina med Liten skrev 2008-08-14 22:03:39 följande: Så himla tråkigt. En är lite större så den passar fortfarande. Nästa strl är jättestor här tyvärr
    Jag har nga som är lite större också. De funkar fortfarande. Kommer gråta när hon växer ur sköldisarna... De har jag älskar ända sen hon hade suiten i stl68
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Dunis: det är bra! allt bra m dig/er också hoppas jag!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gosmamman skrev 2008-08-14 22:09:52 följande:
    Jag har haft liknande utropsbud på många av mina auktioner och jag tycker alltid dom går hyffsat, vänta emot slutet så ska du se att du får bud.Nä nu ska jag ta och maila en önskelista från bebben till mormor *S*kikar nog in strax igen.
    haha ja det kan mormor kanske behöva här med Hon springer ju på Harmoni ibland
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-08-14 22:33:58 följande:
    Förresten du har ingen koll på om Slitage rear NS jeans nu?
    på tal om ns... den bruna lurviga fina saken som ska komma... ngn som sett bättre bild på den än på fresh? är den fodrad som de rosa fr i våras el är den tunnare som molos?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-08-14 22:39:20 följande:
    Om du menar den nya lurven så är den lite fodrad och ska vara vindtät vilket betyder att en sån ska flytta hem hit
    Men vad säger du??? Då måste jag också ha en sån (eller ja Thea då) här blåser ju jämt så det är rackans opraktiskt m Molo egentligen...
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10