Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God kväll!!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    loveliva skrev 2008-08-03 21:51:56 följande:
    Heeeeej!!!!Nu är vi hemma efter en underbar helg i Gbg!!! Vi har haft det så mysigt! Sovit gott & länge, shoppat, ätit god mat & bara haft varandra att tänka på, myyyyyyys Gps:en funkade ju givetvis inte Så till Freshmilk kom vi inte, men till Minishop Köpte 2 nya Katvigtröjor till pojkarna, finns bild i bt Fanns tyvärr inte rosa/orange som jag längtar efter. Sen fyndade jag en orange fleeceklädsel till buggan med 30 % rabatt Sambon köpte rosa/vit sommarsuit till Hilda. Blev lite förvånad att han gick med in och var intresserad *pluspoäng till honom*Angelinah- Tror tröjorna kostade 279 eller 289 kr.
    hade du sagt till innan så hade jag ritat en karta Det är inte såååå svårt att hitta faktiskt
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    nikki2006 skrev 2008-08-03 22:04:58 följande:
    Vilken liten sötnos som dök upp i bt
    Tack Det är den stolta stövel-ägaren.... IdaT-stövlarn är inte provade än
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    lillronya skrev 2008-08-03 22:04:57 följande:
    Angelinah: Hoppas att inte du eller nån annan tar min åsikt som negativ kritik för att brallorna är verkligen fina på alla andras ungar.Jag ska väl bara vänja mej...
    Jag är rätt säker på att ingen tar illa upp! Alla har rätt till sin åsikt!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-08-03 22:08:39 följande:
    Nä.. absolut inte!!  Alla har vi olika smak ju   Lina-- sööööööta Thea i nöbblarna!!!
    De är verkligen helt underbara!
    nikki2006 skrev 2008-08-03 22:09:43 följande:
    min dotter är också tokig i gummistövlar, fattar inte varför
    Tokmajor! Svettiga små fötter i sommarvärmen-klart man ska ha stövlar då---eller??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Måste få berätta Thea har lärt sig säga "Thea"... -teAAAA säger hon och skrattar.

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Alltså när slutar man kunna göra sådär som Ida gör i BT?? När blev man stel som en gammal pinne?

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-08-03 22:21:20 följande:
    Ha ha ha Man får ööööva varje dag, jag får ett o annat gympapass med bubblan jag
    Då tycker jag du bevisar det m en bild likt den sista Fast du kan ju ta den framifrån så slipper du känna dig så.... uthängd
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-08-03 22:25:41 följande:
    Ha ha ha   *asg*Nja... vettesjutton om jag vill showa på bild   varken farmifrån eller bakifrån
    fegis
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-08-03 22:32:55 följande:
    Hej på er flickor! Hemma igen, nu får det vara färdigsemestrat på ett tag jag orkar inte mer . Dödstrött!Allt bra här? Såå många söta barn och fina kläder i bt! Som alltid Har nya katvig kommit?
    Märkligt hur trött man kan vara efter semestern

Lite finns på fresh...
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10