Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

SmillaMilla skrev 2008-08-08 10:58:36 följande:
    Jättesöt Thea! Den där tröjan var ju underbar!
    Visst är den fin! Va inne en runda på fresh igår och kunde liksom inte hålla tassarna borta
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjejtriss skrev 2008-08-08 11:00:50 följande:
    Men oj, vad jobbigt ni har det! Fast gluten ska man väl inte utesluta själv utan att ha fått besked om att det är det?
    nej det kanske man inte ska... hur får man reda på det egentligen?? Det hade ingen som helst effekt...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-08-08 11:02:11 följande:
    Näe, nu har jag missat ngt. Vad är det med lilla Thea?
    Thea har haft katastrof-mage i 2v nu...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjejtriss skrev 2008-08-08 11:03:34 följande:
    Hrm.. de får ta prover. Vad för prover vet jag inte riktigt..
    usch inte blod hoppas jag.... Vill verkligen ninte utsätta henne för det så snart igen...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    J esssica skrev 2008-08-08 11:04:07 följande:
    Lina med Liten skrev 2008-08-08 11:02:28 följande: Har ni tagit några blodprover för att se om det är mjölk?
    hon har tagit blodprov men inte för mjölk (vad jag vet).... fick tipset av läkare att skippa mjölken (plus att flera här tipsade om det)
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    J esssica skrev 2008-08-08 11:08:51 följande:
    Lina med Liten skrev 2008-08-08 11:05:57 följande: Okej! ja du ser ju själv på så sätt oxå. Men hur mår hon annars? har ni vägt henne? Kevvan har ju haft strulmage så jag vet hur jobbigt det är. Men sen så (inte så lätt jämt) ska man försöka att inte oroa sig. Så länge de mår bra inte går ner för mkt i vikt. har dessutom läkarna tagit alla prov de tycker är nödvändiga och inget visar något är det säkert bara en dryg infektion.
    Hon är hur pigg o glad som helst... Nu börjar hon visserligen bli lite gnällig men det beror nog på att hon har fått min förkylning också (stackaren ska hon dras m det med) Men som sagt annars e hon hur glad som helst. Hon har gått ner lite. Vägde henne i måndags hos läkaren och då vägde hon -100g mot vad hon vägde för 2 mån sen...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    loveliva skrev 2008-08-08 11:14:23 följande:
    Åhhhhh söta söta Thea i fiiiina LL!!!!!
    Tack! hoppas Thea slutar suga på knapparna bara! De va synnerligen goda tydligen...

Hilda är ju lika undebart söt som vanligt i BT!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    J esssica skrev 2008-08-08 11:15:41 följande:
    Lina med Liten skrev 2008-08-08 11:12:20 följande: kulleOkej men det är ju kanonbra att hon mår bra och 100 g är ju inte så mycket.Om jag fick gissa så så tror jag på en infektion i kroppen, nu när hon dessutom har blivit snorig så låter det ju ännu mer troligt att det först satt sig i magen och sen blivit lite mer synbara symtom. Du ska se att när förkylningen försvinner försvinner även krånglet med magen.
    Ja jag hoppas ju och griper varje litet halmstå... Det är skönt om man slipper allt vad allergi heter...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-08-08 11:20:32 följande:
    Söta söta Thea. Vad ledsen jag blir när jag läser att hon fortfarande inte är bra i magen. Vet hur det är med strulmagar. Hoppas det hittar något och måste säga att jag tycker det är konstigt att det inte testade mjölk på en gång när de ändå tagit prover.Hoppas hon snart blir bra. Hon har inte några hörntänder på g? Vet att sonen blev skitdålig när de kom med hemsk mage och feber. Bara en tanke.
    hon är lite svullen på ena sidan i överkäken... men det ser inte ut att vara på väg igenom. Å andra sidan har det sett ut så nästan hela sommaren... men det är klart-det KAN ju påverka det också. Men hon verkar inte öm i munnen så som hon varit tidigare vid tandsprickning.
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

God kväll tjejer! Hoppas alla mår bra.

Preggi: tack för att du gjorde mig jättesugen på godis

**Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10