Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-08-03 12:00:09 följande:
     Go middag!Hur står det till med Thea och mamman?
    Mamman sitter m 2 näsdukar instoppade i näsan... Den rinner heeeeela tiden *host host*

Thea har bara bajat 1 gång och det va faktiskt halvfast (eller halvlöst beroende på hur man vill se det) Ropar inte hej ännu eftersom jag har sett att det blir värre på eftermiddagen...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-08-03 12:06:55 följande:
     Men då! Snorig näsa är ju inte så skoj direkt!Hoppas Thea börjar bli bättre i kistan nu. Men hon är "bra" annars?Nu vaknade mina killar här hemma. och Noel bubblar och skrattar som en tok. Måste nog gå och mysa lite. Sen blir det storstädning här hemma. Bäst att passa på då sambon är hemma. Han börjar sitt nya jobb imorgon.Cu later girls
    Hon är hur pigg o glad som helst i övrigt!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-08-03 12:08:34 följande:
    men då   va ni e sjuka mycket era stackare!!   *kryapåerkram*
    Ja fast mig är det inte så synd om egentligen... Jag klarar mig Men stackars Thea... Önskar jag kunde göra mer. har köpt blåbärssoppa nu så ska se vad hon säger *påminner mig själv om att hon inte ska ha nya fina kläder när den ska smakas*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-08-03 12:08:24 följande:
    Vad skönt! Min lilla korv här hemma har varit lite risigare i magen de senaste dagarna. Kan det vara tänder kanske?
    Det kan ju vara så mycket.... Jag trodde Thea hade tänder på gång när hon va sådär febrig o öm i munnen tidigare i somras... men icke...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-08-03 12:16:37 följande:
    blåbärssoppan gillar hon säkert men håller med.. skippa tjusiga kläder vid intag hoppas hon blir helt bra snart
    verkar det konstigt att äta den naken i badkaret?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-08-03 12:23:09 följande:
    Kollar runt lite   man vet aldrig...*vill bo på 400 kvm, pool, garage,butikslokal* 
    låter ju inte så dumt... har tyvärr inga referenser ang Flen...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-08-03 13:05:22 följande:
    Helt sjukt, nästan 400 kr med frakt.
    galet är det!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    LA Woman skrev 2008-08-03 13:20:51 följande:
    Det är tydligen Katvig, de ska vara helt ekologiska nu. De sa det i min lokala affär och de hade visst inte tagit in så mycket Katvig nu eftersom de var osäkra på om de säljer med de nya priserna
    OK ja det kan ju förklara en del... Konstigt att inte fresh skrivit det då!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Ängeln: såg din blogg! Undra när jag ska få tid att skriva en sån? Det var min tanke när jag reggade mig på FL under min graviditet

**Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10