Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godmorgon! ÄR ni inte uppe än flickor?! Jag brukar inte vara först

Vaknade kl fyra och kunde inte somna om. Nervös för att ringa jobbet och säga att dom får hitta nån annan. Jag har ju inte skrivit papper, men muntligt avtal är ju bindande det oxå. Nåja, dom får väl stämma mig annars dårå

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-08-22 07:42:10 följande:
    Mårning!! Go morron Tjolla Å nu måste jag missat nåt? Fått nytt jobb? Hur som kommer de gå så bra så att ringa!! *pepp pepp*
    Morning!
    Ja, nytt jobb. Igen. Innan jag hunnit börja på det andra Dom var ju så himla taskiga på det andra, satte mig på sktitider, Milo fick JÄTTElånga dagar på dagis trots att jag bara skulle jobba 70%. Men jag fick alla eftermiddagar. Tex freda 13-16 . Så jag ringde helt enkelt upp ett annat ställe, där jag blev erbjuden jobb innan i somras, men tackade nej. Och fick det Men nu måste jag ju ringa och säga att jag inte kommer. Dom tror jag kommer nästa måndag...*IIIH ONT I MAGEN*
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-22 07:48:22 följande:
    Godmorgon allihopaVaknade precis, Liam sover än, idag ska vi till min mormor på middag, ääälskar hennes goda mat Inget nytt?Hann ju inte med er igår efter vår shopping runda, kom hem ganska sent.Ännu en gång blev jag besviken på 1klass, fortfarande inga Molo nyheter upplockade Men det blev en tröja där på rea ialla fall, det var 70% på all Molo från våren, helt ok priser
    Ahh 70% e bra! Vilken tröja blev det? Lila uj säger du... En lillasyster i tanke månne?
  • Tjollabolla

Hej! Nu har jag blivit av med det andra jobbet, det är såååååååå sköööönt!!! Fick ett toppenschema på det nya, perfekt för Milo. 6 timmar om dagen. Helt underbart, jag är så glad att jag tog tag i det

Klippt mig och permanentat mig har jag gjort oxå, kryllig som tusan

Och T ligger på 3400, tjohoo!

• Tjollabolla

Åh tack alla! Genast känns allt mkt lättare. Ja dom blev ju RIKTIGT sura och sa att muntligt avtal gäller ju oxå men hon gav sig tillsist när jag berättade vad facket hade sagt. Tack och lov! Känns grymt bra!

Tofflan: Jag fick ju ett jobb först, men dom la ju ett grymt schema och det var bara eftermiddagar och jobb på olika avdelningar.. Jag skulle i stort sett springa runt som en liten vikarie, vilket jag inte tycker att jag ska när jag gått 4 år på högskolan. Så jag ringde upp ett annat ställe där jag blev erbjuden jobb innan och fick det direkt, igen
    Nu ska jag jobba jämna veckor 9-15.30, udda veckor 8-14.30. Kan inte bli bättre!!

Och nu har jag erbjudit mig att hämta pizza för jag har paket från meandi på posten

• Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-08-22 20:18:37 följande:
    Japp.. Har redan hällt upp ett glas rött åt honom, sen blir de killa fossingarna i soffan å så "poff" så sov den gubben
    Gillar din taktik
  • Tjollabolla

Alltså det måste väl komma mer från Småfolk? Tröjor alltså? Där finns ju knappt inget... Tänkte på ESTs nyhetsmail så stod det inget om fler tröjor. *orolig*

• Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-08-22 20:52:52 följande:
    Har du sett den med flugsvamp+groda??me&i bysserna, e inte kotten röd på rumpen eller e den orange?
    Jaa men den gillade inte jag... Jag vill ha den gröna med verktyg som finns på hemsidan!

Kotten är röd. Men en obestämd röd färg så med orange till tror jag att den blir mer orange.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10