Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-14 10:50:51 följande:
    jag hoppas verkligen att den rödrandiga kommer i body... men jag tror knappt det
    Ja, det hade varit skitsnyggt. Tight och fint
  • Duntoffla
    Nika skrev 2008-08-14 10:48:10 följande:
    appropå pyjamas..min kattflicka hade igår tagit av sig kjolen på dagis och sprang runt och så ut som en jättebebis! Inte fint alls ....men ganska sött när man är 110cm lång
     Haha... knasfia!
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-08-14 10:52:39 följande:
    är tröjan stor i stl?? el tog du först en stl större än han normalt har?
    Jag drog till med 86 för jag tänkte att han skulle ha den länge men det var bara dumt. Han har 80 i de flesta andra kläder så ta samma storlek som du brukar ha.
    Tjejtriss skrev 2008-08-14 10:55:39 följande:
    Nu har jag skickat iväg en molo-bokning till Krumelur Mycket molo blir det..
    Åh, vad kul! Vad blir det för fint?
  • Duntoffla
    Tjejtriss skrev 2008-08-14 11:00:23 följande:
    Katt-tröja m knapp, lila/vit-randiga leggings och grå lurv till Jonna och en flower-tröja m knapp till Nora Nora hade knapp-tröjan idag till fritids och ÅH, så fin den var på. Den finaste Molon vi har tror jag!
    Låter fint det! Antar att allt kommer vara slut innan det ens lagts ut på nätet
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-14 11:10:39 följande:
    åhh en sån har vi utan luva i strl 104 som väntar på att få bli använd
    Den är ju så fin. Är nästan sugen på att buda på den men har bestämt att jag ska ha en ny färg och en större storlek.
    Buttelina skrev 2008-08-14 11:12:22 följande:
    OJ, så lång tid brukar det väl inte ta
    Nej, jag mailade henne häromdagen och då undrade hon om jag betalat. Ehh, ja typ samma dag. Hon hade varit på mässa men skulle kolla. Har inte hört ngt än. Kommer den inte idag så ringer jag. De brukar vara snabba som sjutton har jag för mig. Snart struntar jag i orden och tar pengarna tillbaka.
  • Duntoffla
    Mosen08 skrev 2008-08-14 11:12:55 följande:
    Nån som har koll på vilken av lurvfleecen eller vantfleecen som är varmast?? det fanns ju en sån fin vantfleece på madsogmille
    Såg du också den med rosa fickor? Vill ha en liten tjej att sätta den på...
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-14 11:17:29 följande:
    jag SKA HA den ljusgråa lurvisen med rosa kantband till isabel. sååå himla fiin
    Den var verkligen superfin! Härlig gråblå färg! Hon kommer bli superfin i den! Vad mer är du sugen på? Jag hittade tyvärr inget där att sambeställa.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-14 11:21:40 följande:
    www.prinsesserogpirater.dk/shop/molo-fleece-g...det är denna jag vill ha
    Jaha! Jamen den var också skitfin!
    Lina med Liten skrev 2008-08-14 11:22:54 följande:
    Dunis: ja ok! Då är det ju 80 som gäller här med... Hur stor är Noel nu på tal om storlekar
    Har hon andra tröjor från Molo? Skulle ta samma storlek som dem. Jag har inte varit på BVC på evigheter och ska dit i början på september men jag skulle tro att han ligger på 11-12 pannor och kanske 75-76 cm lång. Så svårt att uppskatta. Hur mycket väger Thea och hur lång är hon?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10