• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-01 18:09:41 följande:
    ja, förstår att du inte har det lätt nu!! i vilken vecka är du i?
    [/citat]
    Duntoffla skrev 2008-07-01 18:13:17 följande:
    [citat]
    God kväll!Inser att det är lönlöst att försöka läsa ikapp. Ni skriver som tokar ju!Idag har jag varit och snusat 1-veckas bebis. Myyyys! Hon fick en body idag eftersom min andra present ligger hemma hos Jompa Fick NS brallor idag och ska testa dem så snart gnällisen ätit färdigt.Maugu- kul att se dig här! Jobbigt med förkylning nu när du precis opererat dig. Krya på dig! Ja, hur långt gången är du nu förresten?
    Hela 19 veckor-helt otroligt...
    Vi ska göra UL nu på torsdag och jag är lite orolig efter allt som hänt att bebisen mår bra...
  • maugu
    Buttelina skrev 2008-07-01 18:25:51 följande:
    åhhh vad mysigt! allt är säkert jättebra ska du se. hela 19veckor, snart halvvägs Ska du kolla vad det blir för kön?
    Här i vårt landsting så får man inte veta men då jag väntade sonen så visade han upp hela härligheten så både BM och vi skrattade-det var busenkelt..så det kan bli så att det blir en överraskning..

OT; men är det någon som blivit snittad(planerat)som har lust att dela med sig?Skicka medd till mig då så blir jag superglad.
    Jag är jätteorolig då jag fått mina 3 vaginalt men nu pga op så blir det snitt...
  • maugu

Fantastiska Skatt skrev 2008-07-01 18:32:43 följande:

Jag har! Måste ta lillfisen en stund nu men inboxar dig lite senare om ok?
    Absolut!Tack snälla!
  • maugu
    jacao skrev 2008-07-01 18:37:24 följande:
    Jag har fött de två sista med snitt, inte planerat, men kanske kan vara till någon hjälp ändå?
    Absolut-det är själva ingreppet jag är intresserad av..tycker det känns lite olustigt att bli opererad igen..
  • maugu

Hej!
    Antagligen är Poppilopp lite dyrare då de skickar frakfritt

Incommunicado skrev 2008-07-08 20:08:27 följande:
    annacill också.Poppilopp tar 239 kr för skidåkartjejerna medan annacill tar 218 kr. *me no like difference*
  • maugu

Tänkte kasta in ett tips oxå-har shoppat lite rea hos www.ziggys.biz/ Pundet står idag i 12,11 sv kronor och de har superbra customerservice..Ringde upp mig då den stk jag köpt var slut och rekade paket till Svea..
    Frakten är 5 pund dvs ca 60:-. Mkt bättre än Danmark där jag blir galen på att de lägger på en avgift när man betalar med icke-danskt kort..

• maugu

Hej själv!

Japp, nu tycker jag det är bra..är inte lika snabb i tanken som förut men orkar vara uppe en hel dag, surfa lite, prata telefon och se lite på TV-stora framsteg..kunde man inte tro att man skulle säga för några veckor sedan..

Själv då? Måste erkänna att jag ej hängt med, ha rkikat till er då och då men inte riktigt orkat..men, när det nu släpps MOLO så är man ju här ändå och spanar efter tips..

Första plagget är inhandlat-isbjörnsströjan och mig stör det ingenting att det är en liten ficka fram, syns knappt..
    Har dessutom älgsuit, rymdsuit och cirkussuit på väg hem från Anna-Cill...i stk 80..min son är en sådan liten plutt fortfarande..väger knappt 10 kg och är 82 lång..och är nu 15 månader..Ops, ursäkta långa svaret

gosmamman skrev 2008-07-08 20:39:59 följande:
    Heeej, kul att se dig i tråden! Är det bra med er?
  • maugu

Menar du alloverstjärnsuiten?Den beställde jag

Det är ingen fara att beställa-jag använde mig av Paypal..
    De är oftast oxå mkt hjälpsamma om något ej funkar som det ska..behöver du hjälp med engelskan så står jag till förfogande..

Om mig-se mitt uberlånga svar till Gosmamman

Buttelina skrev 2008-07-08 20:48:14 följande:
    hej hur är det med dig?? Hoppas att allt känns bättre. Positivt att du shoppar i alla fall tack för tipset angående den butiken, de hade den fiiiina molo suiten som jag VILL HA men som ingen i sverige tagit in åhh, jag är för feg för att beställa från utlandet bara
  • maugu

Och hej-det var ett tag sedan jag såg dig..
    Allt väl i grav?Du har väl inte så många månader kvar nu..vet du vad det blir?

gambia90 skrev 2008-07-08 20:49:23 följande:
    fiiiinwww.ziggys.biz/Babies+%280-2+yrs%29/Body+Suit...
  • maugu

UL gick bra och bebben låg med benen i kors-"fin flicka" antar jag
    Tror själv på kille men som sagt denna sista blir en total överraskning...

Buttelina skrev 2008-07-08 20:52:00 följande:
    förresten, jag kom till at tänka på det nu!!! du var ju på ultraljud! antar att allt var bra med det lilla livet? såg du könet?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10