• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-08-04 18:52:05 följande:
    Godkväll i tråden!Vad händer här idag?Jisses vilket oväder vi har här.
    Jag kikar in lite nu ikväll-har förresten äntligen fått tummen ur och postat i NS-tråden
  • maugu
    lillronya skrev 2008-08-04 19:10:40 följande:
    Ja kag såg det i ns-tråden. Fint!Kul att se dej igen!!Idat-overallen i 80, hur stor är den egentligen? Småfult att fråga här, kanske, men jag gör det ändå.
    Tycker den är rymlig..mått kan mailas om så önskas..sonen kan fortfarande ha den men maken tyker ej om lila och rosa
  • maugu
    Tjollabolla skrev 2008-08-04 19:52:12 följande:
    Godkväll flickor! Hujedamej vad det blåser och regnar här!! Vart tog sommaren vägen liksom? För bara 2 dagar sen låg vi och solade och badade!
    Hej på dig!
    Precis min tanke idag när jag fick ha MÖSSA på både sonen och mig själv..för några dagar sedan låg jag och flämtade och bannade värmen
    Svensk sommar tror jag att det kallas

Ngt på shoppinglistan?
    Jag väntar på att Sweetfunky ska lägga ut MOLO nyheterna..lovat mellantjejen lite nytt..
  • maugu

God morgon!!

Har du köpt body ur höstens till D?Vilken stk tog du?

G har 86 i lammbody och kaninbody och de sitter som korvskinn så jag är lite skraj att höst MOLO i 86 är litet..

• maugu
    loveliva skrev 2008-08-05 08:19:18 följande:
    God morgon!!!
    God morgon!
    Vet du-jag blir alltid så glad i själen när jag ser dina ord längst ner i dina inlägg;

Nygift & nyförälskad-så härligt!!Fin shopping i BT btw..
  • maugu

Just det-en liten beställning kastade jag iväg i morse-en kattklänning till dotra..det stod att de var stora i stk så jag chansade på 128 (hon har tyvärr annars lagt den stk bakom sig).

Hon var inte alls glad att kaninerna måste flytta...men katterna och älgarna tyckte hon kunde vara bra kompensation

• maugu
    loveliva skrev 2008-08-05 08:22:10 följande:
    Åhhh tack Hur mår du?
    Ganska bra-bättre och bättre för varje dag..men, är enormt stresskänslig...så det blir mkt lugnt framöver för min del..
  • maugu
    ängeln83 skrev 2008-08-05 08:26:21 följande:
    GodmorgonFy vilket skit väder det är idag, regnigt, kallt och blåsigt. Liam har sovit i sommarsuit inatt och han var alldeles kall, det får bli långärmat på nätterna igen.Idag får det bli rensning här hemma.Vad händer här då?
    Lite shopping från LLM, här är det oxå snorkallt...har fått sätta på elementen

Låter perfekt att rensa lite..

Idag ska vår skrutt göra sin första visit på dagis
  • maugu

God morgon!

Grattis ängeln till ditt köp nu!
    Tradera rasslar verkligen på nu-riktigt roligt att det tar fart igen..
    Vi behöver oxå ny lurv-sonen är på väg ur stk 80 så en ny 86 lär det bli...

Är helt själv hemma för första gången på jag vet inte hur länge...fadern och sonen är på inskolning..fast jag packade allt sonen behöver (regnisar, blöjor, ombyten mm)så kom fadern hemspringandes-han hade glömt skorna till sonen

Leda kompanier kan han men inte ens med hjälp få med allt till dagis..he,he....

• maugu
    Buttelina skrev 2008-08-06 09:10:04 följande:
    jag har samma ångest idag som du hade igår... jag funderar på att sälja min svart/vit rutiga molo fleece. men aj vad ont det gör i mitt hjärta
    Detta med att skiljas från vissa print-jag hade bestämt mig för att sälja en hel del nya suits med gamla print men så kunde jag inte..de ligger i lådan och väntar...
    Det är lite typiskt att inte veta vad lillkorven är för kön...känns lättare att sätta på sonen lite tjejigt än om vi får en tjej låta henne få sonens bilsuitar tex...hrmm...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10