Angelinah skrev 2008-08-06 09:58:15 följande:
Ihhhh.. Stridshelikopter låter läskigt....Hm... skulle jag ta nåt att dricka kl 06 på morgonen? å dessutom familjen med sig *asg* nåt måste jag kanske ha, för jag får verkligen panik, främst vid start o landning, hjärtat slår i hundraåtti och jag tror jag ska svimma, alldeles svettig.. Usch!Det programmet brukar jag åxå se hur smart e de liksom... Tack för kramen.. Hoppas man kommer fram helskinnad...
Nja, 6 är kanske lite magstarkt..fniss...
Men, allvarligt, då jag har flugit mkt så har jag träffat många flygrädda (vi känner igen varandra-tom blick-stirrandes rakt fram-krampaktigt håller man sig i sätet alt pratar sönder den som sitter bredvid)Några hade fått lugnande utskrivet för just den där ångesten är pest-jag har lika..
Mardrömsflygningen var när vi flög till Kanada förra året..kul med turbulens ovanför Atlanten och det var rejält..maken skrattade och jag grät och ville av...
Eller, när man flyger in till Kabul i Afghanistan så är det bara bergsmassiv i ca 90 min...då spanade jag på mina kollegor och undrade vem skulle smaka bäst (du vet filmen där de störtade i bergen och var tvungna att äta de döda för att överleva)..
Nu kanske jag inte muntrade upp dig men det är bra mkt farligare att åka bil än att flyga...