Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-30 19:43:51 följande:
    hehe tror du hon klarar sig
    Ja hon har ju redan både elefanter, lejon, katter, apor, kaniner, ja hur mycket småfolk som helst så hon klarar sig nog utan den lilla tröjan, men till slut lär den väl hamna här ändå nån gång
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-06-30 20:15:19 följande:
    AHh, du har 92? När du la in bilden stod det 86, så därför tvekade jag om jag skulle ta 86 el. 92. Men nu fanns det ändå bara 92 på rean
    Ja just det, du har nog rätt, det är nog 86 Maia har *förvirrad*
    Tyckte väl det var lustigt att du ens fick på Milo den eftersom jag inte kunde få på Maia den Milo är ju ändå lite rundare än Maia
  • Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-06-30 20:17:55 följande:
    Har fortfarande inte fått nått mail från Enzokids, nån annan som fått det, typ Liljan?
    nope Fundersam
  • Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-06-30 20:28:19 följande:
    Finns på Enzokids och kostar just nu 200 om man är medlem och skriver sommar i kommentarsfältet när man lägger ordern. Du kan bli medlem nu och få rabatten.
    250...det är halva priset på ORDINARIE pris som gäller. Ordinarie är 499kr för dom. Rea 399. Så alltså 250 om man uppger koden sommar.
    Men de är nog slut nu skulle jag tro...
  • Zvartaliljan
    gosmamman skrev 2008-06-30 20:26:29 följande:
    Hej, finfina kläder i BT!Lillronya- Vad snygga brandstrom jeansen är, såna vill jag också ha till bebben. Visst är det lite stuprör fast med mudd i midjan? vilka strl finns det? kostar??
    Ursäkta den hemska bilden och de omatchande kläderna (pappa som klätt henne) men här är Maia i strl.86. De är snyggast med lite uppvik tycker jag så som Emilio har det.

• Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-06-30 20:32:36 följande:
    Sorry skrev fel, virrig nu när man är inne och kollar så mycket rea
    Du är inte lika virrig som jag, jag springer omkring här hemma o letar febrilt efter det förbaskade lammlinnet från Molo som jag köpte för inte så länge sen...kom på att jag hade ett sånt nu när Tjolla nämnde lammen...snacka om att man är virrig o glömsk alltså, minns inte alls vad som finns här hemma
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-06-30 20:34:47 följande:
    *fniss* grym kombo
    Ja jag berömde verkligen Felipe för att han lyckades matcha en regnbågsfärgad body med typ den enda färgen som inte fanns i den  (den violetta som är i bodyn är ju inget alls lik Ida.Ts lila) och så lyckades ju Maia hitta fasters skor också som verkligen passade perfekt till
  • Zvartaliljan
    Saraia skrev 2008-06-30 20:37:09 följande:
    Står på enzos sida att jeansen är små i stl, tycker du det stämmer??
    Nej på bilden har hon 86 och där är hon nog runt 86-88cm lång så jag tycker de är alldeles normala i storlek. Jag har beställt 92 till henne nu.
  • Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-06-30 20:37:32 följande:
    Kanske är tur att alla beställningar du gjort inte finns
    ja tack vare att batinkiordern inte fanns så fick jag ju råd med Tjollas lamm men vill ju ha linnet till byxorna också juuuu....vart fasiken kan det vara...letat överallt nu!!!
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-06-30 20:39:17 följande:
    Haha det var som jag den gången jag sprang runt här hemma och letade som en tok efter vår tröja med gröna stjärnor. Jag höll på i flera dagar, ringde till mormor o morfar och kollade i alla väskor.Tills jag kom på att jag HAR INGEN sån tröja och har aldrig ens haft
    Okej du klår mig Jag har varit med om att jag köpt kläder som jag redan haft men glömt bort...men aldrig att jag trott att jag haft ett plagg jag aldrig köpt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10