Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nikki2006 skrev 2008-06-30 20:40:16 följande:
    Är skorna dina??? Tror hon har lyckats få på alla färger som finns
    nej inte riktigt min smak
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-06-30 20:42:47 följande:
    Det har jag aldrig gjort däremot
    när jag tokhandlade på julkalendern i vintras så lyckades jag få hem många dubletter
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2008-06-30 20:46:38 följande:
    Min man är likadan. Han ber mig lägga fram kläder till barnen på kvällen.Han kan inte se vad som passar ihop. Är det en kill grej. Jag menar, han själv klär sig ju snyggt men barnen går bara inte
    OMG du skulle bara seee vad Felipe kan klä henne i!!! Jag tror allt jag ska lägga upp lite bilder bara så ni ska få se vilken HEMSK smak den killen har!!
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2008-06-30 20:49:06 följande:
    ja visa
    Visst är hon fiiiin Han tycker seriöst att hon är fin i detta....

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-06-30 20:59:43 följande:
    Tja en liter målarfärg över hela balkongen. tog typ 1min!!!!

Ursäkta
  • Zvartaliljan
    gosmamman skrev 2008-06-30 21:17:53 följande:
    Tack för hjälpen ang jeansen, det fanns många strl,, har just reggat mig så vi får se om jag beställer.Är dom mjuka i materialet??? är dom mjukare än NS??? Nån som testat deras vuxen jeans?Är dom mjuka i mudden eller är den spännd? jag vill ju helst ha dom för att bebben har så knubbig mage och alla andra stuprör med vanlig midja sitter för hårt.
    De är lite hårdare i materialet än NS ljusa jeans, men mjukare än NS mörka. Men väldigt följsamma i alla fall och riktigt sköna. För jag har testat vuxenjeansen så jag vet
    Mudden är mjuk och skön, rätt stretchig så jag tror de passar både smalisar och knubbisar.
  • Zvartaliljan
    CamillaJ skrev 2008-06-30 21:49:31 följande:
    Lägger in bild här för er som är intresserade , sorry OT men min tatuering jag gjorde idag och jag är mer än nöjd!! Bra eller dåligt haha det lär bli fler....
    Skitsnygg! vart gjorde du den och vad fick du betala? Jag har ju en svart lilja på ryggen och jag har länge funderat på att skriva Maia på ett av bladen eller kanske göra en ny tatuering på benet. Funderade på ett stjärnfall med 3-4 stjärnor där det står Maia i den största stjärnan och så kan man ju fylla på sen...
  • Zvartaliljan
    CamillaJ skrev 2008-06-30 22:03:17 följande:
    Tack alla... ja som sagt gillar den också välldigt mycket! Mitt finaste ben numera hahaha.. näe men skönt *Phuuu* va lite nervös där ett tag !! Terezita- Ja jag tycker att det kändes det måste jag ju säga men inte så att jag höll på att svimma men ja det kändes Men då kan jag säga att jag tänkte aldrig mer men nu vet jag inte blir nog nån mer.. fast ja inte ännu!! Har en tatuering på svanken som jag gjorde hos Tattoo Berne så jag ville att han skulle göra denna med, måste ju ha samma konstnär Men iaf i Kalmar. Ja min pappa känner honom så jag fick bra-pris på 900kr!
    hmmm...efter nästa omgång på T ska jag allt unna mig en tatuering
    Men det blir nog i Karlshamn...vill nog också ha samma konstnär som gjorde den andra Han råkar ju vara en av de bästa i Europa också så jag litar mest på honom...men svindyr är han, jag gav 1500 för min på ryggen! Och den är inte särskilt stor...tog bara 20min. Snacka om bra timpenning han tjänar!!
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2008-06-30 22:12:58 följande:
    Klart du ska unna dej en till tatuering Jag gjorde min första förra veckan, har en ny tid inbokad på söndag.
    ja jag har velat ha en på ankeln jättelänge och absolut en med Maias namn någonstans. Den tatueringen jag har på ryggen har Maias pappa ritat så jag är redan märkt av honom för livet, så då måste ju definitivt dottern få en plats också Får väl be honom designa en till med hennes namn.
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2008-06-30 22:18:30 följande:
    Oo va fint att han har gjort den, då blir det ju lite extra. Han får knåpa ihop en till med Mias namn då
    lite extra? haha det är du den första som säger med tanke på att han numera är mitt EX Flera som snarare frågar mig om jag inte ångrar den nu...men det gör jag absolut inte. Den symboliserar den kärleken vi hade då (en lilja i full blom) och det tycker inte jag är något fel i det...älskar ju honom fortfarande. Kanske hade ångrat den om jag hatade honom förstås men det får vi hoppas att det aldrig händer...och när det gäller att ha en tatuering som symboliserar min kärlek till Maia så är han väl definitivt rätt man att designa den
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10