Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Line80 skrev 2008-06-19 14:17:45 följande:
    ja man tycker ju det. tack för din åsikt och jätte fina bilder!!
    Är det långärmad eller kortärmad du ska ha?
  • snigelina
    Line80 skrev 2008-06-19 14:50:42 följande:
    långärmad
    Aha. Då går det nog bra med 122/128, ja, fast den kommer vara lite lång men annars är det ju risk att den blir för liten i ärmarna under hösten/vintern.

I kortärmat så har min 138 cm långa 8,5-åring 122/128 i Småfolks klänningar, bild finns i galleriet.
  • snigelina

Nån som beställde från Spojl igår och som fått bekräftelsemail med betalningsuppgifter?

• snigelina
    jompa skrev 2008-06-21 20:50:07 följande:
    Ni som har koll, när brukar höstkollektionerna komma? Är det augusti eller senare?
    Molo började komma i slutet av juli ifjol.
  • snigelina
    medow skrev 2008-06-23 16:46:07 följande:
    Suckar tungt lämnade tillbaka molo thigtsen men köppte 3 st andra tröjor i stället hihihi.
    Var var det nånstans? Bra rea? Hade de kaniner? *letar niner*
  • snigelina

Godkväll på er! Är knappt här nånting just nu, vår laptop är utlånad och den stationära är oftast upptagen.. Inte för att det gör nåt egentligen, jag behöver sova på dagarna för att orka med livet just nu.. Fundersam

• snigelina
    lillronya skrev 2008-06-24 21:35:43 följande:
    Gokväll!Tittar till er en snabbis innan jag ska titta på tv med lite barn.
    Vad ska ni se?
  • snigelina

Nån som beställt från SPOJLS rea?

Jag beställde den 18:e och har fortfarande inte fått något mail ang betalning Förvånad

• snigelina
    J essica skrev 2008-06-24 21:43:06 följande:
    Oj det är ju en vecka sen! mejla dom och hör efter!
    Jag har mailat dem en gång i helgen och en gång idag och efterlyst mail, men får inga svar
  • snigelina
    Preggi skrev 2008-06-24 22:02:39 följande:
    Godkväll! Är på väg till sängen egentligen men hamnat alltid vid datorn på vägen. Konstigt.. Härliga bilder i BT som vanligt.. Inte den här gången men jag beställde förra gången de hade rea och aldrig igen säger jag bara! Det tog flera veckor innan jag fick sakerna.. JAg mailade hur många ggr som helst... De var inte ens trevliga..
    Usch, trist! Jag har bra erfarenhet av Spojl tidigare, men nu är det verkligen seeeeeeegt. Kläderna är tänkta till hösten, så det är ingen brådska, men jag är rädd att bli utan dem
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10