Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

vermilion skrev 2008-07-03 08:39:48 följande:
    Ja, fast ibland får hon nån släng och då skriver hon nästan mer än nån annan.
    Ja när hon har shoppat en massa fint men jag förstår att man inte har tid o sitta här o tjattra med oss galningar när man är ensam med två små...jag har knappt tid och jag har bara en.
    Vi ska iaf ta en sväng tillsammans på söndag, får väl se om det blir nåt shoppat eller inte Karlskrona finns ju inte så jättemånga butiker i tyvärr Typ kullerbuttan som har Småfolk och pixiekids som har nanoou...inte så mycket danskt alls där alltså Tror jag kommer sakna att ha Eleraff så nära...
  • Zvartaliljan
    vermilion skrev 2008-07-03 09:44:03 följande:
    Det finns lite Molo på Eleraff nu, men det kanske ni sett? Fast än så länge hurrar inte jag iaf.
    Pingvinerna tror jag nog jag vill ha till vintern...och kattungarna skulle nog Maia gilla iaf Annars är jag inte heller så förtjust...den blommiga suiten var ju dock superfin men jag har bestämt mig för att inte köpa fler suits nu...
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2008-07-03 09:50:22 följande:
    ÅHHHH har du bott vid Eleraff? jag handlade därifrån i förra veckan.De ringde och var jätte trevliga Det kommer du nog sakna va????
    ja butiken ligger 3 mil från där jag bor nu. Kanske ska in en sväng o kika på lite molonyheter idag då  Men neh...nu har jag ju shoppat upp denna månadens pengar på reor ju Gråter
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2008-07-03 10:05:53 följande:
    Åhh vad synd om dig. Du har ju BARA beställt typ 5 beställningar precis. Du får snallt vänta till nästa månad eller använda T som inkomst
    Anar jag lite ironi? Jo det blir nog en runda på T nu så jag får råd med lite Molonyheter Har en massa kläder liggandes som aldrig blir använda. Framförallt en massa bodys, bodysuits och en lurvoverall. Krångliga kläder nu när hon nästan slutat med blöja.
  • Zvartaliljan
    gosmamman skrev 2008-07-03 19:35:59 följande:
    Gokväll i tråden, kikar in här lite av och till mellan sysslorna som ska göras och barn som ska nattas.Ängeln- Vilken fiiiin present, förstår att du blev glad. Jag tycker INTE att den lila tröjan e för flickig. Han passar jättebra i den med jeans till, du måste behålla den.Seadwarf- underbara bilder och fina kläder på söta barn.Novjenny- Vilka fynd, och vad stor lilly börjar bli, man häner inte med *mer bilder*Dunis- Han passar bra i småfolk sommar suiten, hans färger!Tjolla- vilket fint shampoodel set.Z-Liljan. Fiiin shopping, har du ett par cuff jeans till övers nu
    mmm det har jag Flört
  • Zvartaliljan
    gosmamman skrev 2008-07-03 19:46:40 följande:
    Jasså???
    Ja, intresserad? plinga i så fall...annars åker de ner i en låda för jag tänkte inte sälja dom på T mitt i sommaren...
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-07-03 22:18:13 följande:
    åhh det gör sååå ont i mig att skiljas från cupid kläderna! VARFÖR har jag så mycket känslor för vissa kläder? Helt galet ju
    Är linnet för stort för Isa??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10