Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-08-17 22:53:43 följande:
    Imorgon är första dagen på mitt nya jobb. Som ekonomiassistent.. Jag är NERVÖS!! Känns som min hjärna har varit på semester i 3 år..
    åhh förstår att du är nervös. lycka till!
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2008-08-17 23:17:40 följande:
    Moi galen?? Det finns fler stollar här isf . Men då är jag ju i gott sällskap iaf!Njae tror du? På brallsen har han sådant häng, medan suitsen stramas upp mer i grenen. Jag tror det blir bra, nu för tiden sover vi ändå mest i suitsens. Snacka om lyx egentligen Sören, vad händer här ikväll förresten. Jag blev utkastad i flera timmar...
    hehe jag får vika molos randiga nästan en dm i benen i strl 86 och han har 86 i molos randiga byxor nu
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2008-08-17 23:27:49 följande:
    Jag gillar dina övertalningmotiv , men njae... får testa först. Köpte ju verktygen i strl 80 och de är snudd på gränsen till för små. Inredningshomo (verktygen du vet..) kallade mannen E för då han tyckte det satt väl slimmat .Den svart/vita var grymt fin!! Kanske skulle ta mig ett race på TS?!
    ja, jag skojar bara med dig men ha mig i åtanke om du säljer

Svart/vit? den ovan menar du?
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2008-08-17 23:43:19 följande:
    Promissssse! :-P Att du inte passade på när 1klass reade?! Tror jag köpte den för 105kronor. Annars brukar jag inte köpa större strl och sparar, men kudne inte hålla mig. Japp, den på bilden. Är den inte svart/vit?
    jo jag köpte min strl 80 när 1klass reade. trodde väl att jag skulle tröttna om jag köpte en strl 86 också

den ovan är mörklila/vit suupersnygg! finns hos eleraff
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2008-08-18 00:15:04 följande:
    Mörklila?? I löööve lila och Lillebror passar så bra i det. Jag går nog ta mig en Elerafftur innan läggdags då. Sen är det bann emig läggdags om jag ska orka med alla ungar som är som yra höns efter sommaruppehållet i morgon. Natt på dig Butte! Dröm sött om Molos suits !
    ja, liiiila  ta en eleraff tur, du behöver säkert lite suits

natti natti
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-08-18 00:21:40 följande:
    Attan vad det ninjades i dina auktioner!! Hade ett par av de i minneslistan men det sprang iväg för högt för mej. Roligt för dej iaf!!
    ja, det gjorde verkligen det! tror att de gick upp sammanlagt 400 de sista min... vilka hade du span på?
  • Buttelina
    Emmsan skrev 2008-08-18 08:13:59 följande:
    godmorgon girls nu håller vi tummarna att lurvarna kommer denna veckan vaaaaaa har 111 tradera paket som ska packas idag bläää men kul är det när pengarna rullar in.. tycker tradera har tagit sej bra igen ;)
    oj 111st det var inte illa! får man fråga hur mycket det gav? jag fick in 1560kr på 11 auktioner igår och jag känner mig nööööjd

godmorgon alla
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-18 09:00:29 följande:
    Godmorgon! Idag är det dagis dax... *snyft*Är det nån som vet hur man får tag i en säljares email adress på Trendsales? Måste ju meddela att jag bytt adress, men hittar inte hennes email nånstans!
    oh no! har hon inte fler auktioner ute?

åhh dagis för lilla milo. måste kännas i mamma hjärtat
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10