Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Emmsan skrev 2008-08-18 09:13:02 följande:
    mmm många blev det .. hahah ja man får fråga ca 8500 ;) men det va mycket bebis o tyvärr ger ju inte de så mycket men de större storlekarna gick kalas
    åhh niiice
    nikki2006 skrev 2008-08-18 09:21:00 följande:
    Var det bara märkes eller? För jag har lite märkes men mest annat typ kapp ahl och lindex. 55 auktioner och mina är bara uppe i 1100 och hälften har inte ens bud suck. Länktar tills jag bara har märkeskläder att sälja.Super kul att dina gick bra
    grattis på din dag
  • Buttelina
    Nika skrev 2008-08-18 12:59:34 följande:
    Hej Alla!Var inne på Batinki idag och hon fick första småfolksändningen!Röd tröja med cerise flodhästar (blå/turkos kant), rödorange tröja med bruna folkbussar, orange med bruna dinosaurier (grön kant) och en jättesöt beige body med ugglor (lite fablernas värld)...kunde tänka mig alla dessa! Hon skulle förresten ta in molos prickiga rosa/gråbyxor till barn ...men hade de rosa/grå randiga muddbyxorna till bebis..om ngn vill ha till katt/älgtröjorna...Sedan gick vi in i en annan butik som ska sluta med barnkläder så det var 50% på alla katvig, hollys, molo, kikkid!Glömde kolla om det fanns kvar några av höstens nya Molotröjor..måste nog in igen...Stod och klämde på katvigs fleecefodrade regnställ (fanns både brunt, grönt och rosa) men sansade mig och köpte 2 randiga katvigmössor (grön/grön, brun/cerise) och 2 kikkid fleece mössor för 250kr!
    åhh vet du när hon får in dom råsa/grå prickiga?
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-08-18 13:16:02 följande:
    Har någon sett Molos skidåkarflickor som klänning nånstans?
    ohh ja, jag har .. men VAR?
  • Buttelina
    Pejo skrev 2008-08-18 13:20:13 följande:
    Någonsom vet var man hittar sådana här söta småfolksoveraller?www.tradera.com/auction/auction.asp min auktion som ni säkert förstår)Har letat efter dem men inte hittat någonstans, men ni verkar ha koll...
    finns inte att få tag i nu vad jag vet. men småfolk kommer kanske med nya nu när höstkollektionen kommer
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-08-18 13:30:22 följande:
    Jamen titta, jag var ju inne på Rackamaja förut men inte tittade jag på Molo inte TACK! Ska bara försöka motivera det köpet också
    äsch skit i att motivera bara KÖÖÖP

du får ju in så mycket från tradera snart så du är värd en liten klänning för allt besvär
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-08-18 13:36:01 följande:
    Jaaa Fast 104 var slut Får maila och be om längd på 110, vill ju inte att den ska se ut som ett nattlinne..
    ahh, så typiskt!
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-08-18 14:00:52 följande:
    Hellu i tråden Ser de pratas lurvar här Ingen av er som har en overall i 92 och vill mäta lite åt moi?
    molos?
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-08-18 14:00:52 följande:
    Hellu i tråden Ser de pratas lurvar här Ingen av er som har en overall i 92 och vill mäta lite åt moi?
    lurvis eller vanlig?
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-08-18 14:02:19 följande:
    jupp.. molos lurv overall
    en sån har tjolla i strl 92...
    Angelinah skrev 2008-08-18 14:02:49 följande:
    eller slät åxå för den delen
    en slät kan jag mäta när bia vaknat Räcka ut tungan. men jag kan garantera att en strl 86 räcker till ida! isabel kommer ha sin strl 92 i år igen...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10