Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

katarina118 skrev 2008-08-22 19:35:24 följande:
    buttelinaok..ja ha man tur att bo nära butik så hman...själv bo ja i norrland å ja vet inte va någon butik i närheten...eller du kanske vet om lillamirakel bruka ha lurv??
    nä ingen aning!
  • Buttelina
    katarina118 skrev 2008-08-22 19:38:21 följande:
    buttelinaja då få ja kika runt på de olika webb butikerna å hoppas att de dyker upp snart å i snygga färger...
    hoppas att du hittar vad du söker. vilka färger är det du vill ha?
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-22 19:45:53 följande:
    Butte; GUUUD vad du shoppar Älskade fina mintgröna Katvigen. Nej då. Jag är inte avis. Inte alls. Den är så ful.
    men vet du? sååå billiga inköp det var! allt på den bilden kostade mig enbart ca 750kr tokrea
  • Buttelina
    katarina118 skrev 2008-08-22 19:49:43 följande:
    buttelinaja vet ju inte ens vilka färger lurven ska komma i men ja hoppas på lila eller någon annan snygg färg...
    det kommer lila och ljusråsa och röd och härliga gråa
  • Buttelina

preggi: FY vad du har fina barn!!! och du bara frestar mig med den jäkla älgtröjan f*n jag tycker 350kr för en tröja är MYCKET! men åhh vad jag är sugen!

• Buttelina
    Preggi skrev 2008-08-22 21:15:09 följande:
    Tack! Du MÅSTE köpa älgtröjan! Den är så otroligt snygg! Philippas ögon bara lyser när hon har den på. Det är svårt att göra färgerna rätt på bild. Om jag inte hittar törjan på baby till M så ska jag köpa den i 92 på junior trots priset. Jag tycker att den är så himla fin!!
    jag höll den i handen idag älgtröjan i strl 92 baby
  • Buttelina
    alex 07 skrev 2008-08-22 21:21:52 följande:
    Butte: Hojta lite när suits i 80 åker ut på TVar har du shoppat idag?
    på bombom och sen har en snäll person här shoppat till mig i sin stad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10