Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-08-22 14:32:40 följande:
    Jag har stövlar till Noel. Tycker de är bra när det är blött i gräs och sånt. Och han går ju inte direkt ännu heller. Har dock inte fått mina fina Molosar än. Men han har ett par andra så länge
    ja, jag lägger ut
    loveliva skrev 2008-08-22 14:31:42 följande:
    Åååååå jaaaa köööööööööööööööööööööp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vi använder gummistövlar nästan jämt, för här regnar det nästan alltid Jätte bra med fodrade också! DE kan då användas milda vinter dagar också
    hmm jag vet inte om jag ska ha fodrade till bias SVETT fötter
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-08-22 14:39:30 följande:
    Supersnällt! Tänkte att det kanske var lättare än att flytta pengar fram och tillbaka eftersom det troligen inte finns.
    klart nu drar jag tjejer
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-08-22 14:41:25 följande:
    Hej hej så länge! Hoppas du har BRA besked när du kommer hem
    ja, lila/rött besked
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-08-22 18:28:42 följande:
    Ahhhh trevligt! Jag har lagt in en bild på min nya skötväska i bt Sååååå nöjd!!!
    du är med röd/lila katvig

idag har jag blivit några plagg rikare bara en massa "gammalt" men ändå nice
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-08-22 18:38:49 följande:
    Bild tank jo     ääääälskar gammalt!!
    nu tog jag en bild bara för din skull
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-08-22 18:49:11 följande:
    MEn släng in den i bt dåååååååååååååååå
    lugn kvinna
  • Buttelina
    katarina118 skrev 2008-08-22 18:56:57 följande:
    buttelinava mycke snyt du ha handla...få man fråga från vilken sida??NÅGON SOM VET AV NÅGON SIDA SOM HA BRA REA NU...sorry de blev stora bokstäver...
    det är från bombom i malmö samt en vänlig själ här på fl som shoppat till mig i sin butik...
    loveliva skrev 2008-08-22 19:04:19 följande:
    Åhhhhh vad fiiiint du shoppat!!!!!!!!!!!!!
    tack har packat din suit nu jag beställde lurvar också det blev till sist:

isabel fick den mörkgrå med cerise kanter
    lillebror kommer få mörkgrå med blå kantband i overall och turkos med gula lantband i jacka.

funderar på att komplettera med en overall till och en jacka till till isabel
  • Buttelina
    katarina118 skrev 2008-08-22 19:14:26 följande:
    buttelinaha du bestäällt/köpt lurvar???Vart fått fatt i det??
    jag har beställt i en butik. hon skulle göra en efterbeställning så jag hängde på
    Jen80 skrev 2008-08-22 19:25:43 följande:
    God kväll på er!Har precis lagt ut några bilder på Ava i BT. Loveliva: Men snälla du, skicka hit lite godis!! Är grymt sugen och är själv hemma, så jag får gott sukta vidare ...Fin shopping Butte !! Skojigt med lite nygammalt . Byxorna på lillebror är jättefina! Blir nästan sugen ju . Men jag har lite annat att handla innan...Nähe, dags att lägag Liam som leker med Ava för fullt . Han verkar inte alls trött. Somnade en stund på dagen hmmm...
    vad har du på din lista då? just nu är det 5 lurvfleece och ett par flowerbyxa och ett par turkosa stjärnbyxor som står högst på min lista
  • Buttelina
    denna där skrev 2008-08-22 19:15:24 följande:
    Jag fick en leverans på kläder till pojken idag!Wiiie va jag älskar småfolk och molo...www.luckylittleme.se/product.asp?product=1117...www.poppilopp.se/Shop/ShowProduct.aspx?Catego...www.poppilopp.se/Shop/ShowProduct.aspx?Catego...www.poppilopp.se/Shop/ShowProduct.aspx...
    åhh nice shopping
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10